اخبار داغ

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان یزد:

100خادمیار یزدی در بیمارستان‌ها یاری‌رسان کادر درمان هستند

100خادمیار یزدی در بیمارستان‌ها یاری‌رسان کادر درمان هستند
دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان یزد از حضور 100 نفر خادمیار در مراکز درمانی و بیمارستان‌های شهرستان یزد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حسن جواهریان در نشست مجازی قرار هشتم که با حضور بیش از 1000 خادمیار رضوی استان برگزار شد ، با اشاره شیوع کرونا در سال جاری و کمک به کادر درمان گفت: خادمیاران یزدی با اولین فراخوانی که داده شد 350 نفر برای حضور در بیمارستان و مراکز درمانی اعلام آمادگی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: هم‌اکنون 100 نفر خادمیار در بیمارستان و مراکز درمانی مشغول به فعالیت هستند؛ و حضور این خادمیاران روحیه مضاعفی را به بیماران کرونایی می‌دهد.

,

جواهریان ادامه داد: اجرای طرح نان از طریق این طرح می‌توان نان سه ماه یک خانواده نیازمند را تأمین کرد.

,

, ,

, ,

وی با اشاره به همکاری خوب خادمیاران یزدی بیان کرد: سهمیه استان یزد هزار کارت نان است که با توجه به استقبال خوب خادمیاران درخواست افزایش آن را در دستور کار داریم.

,

دبیر کانون خدمت رضوی یزد به دیگر طرح اجرا شده در این شهرستان اشاره کرد و گفت: پویش نذر امام، طبخ و توزیع نان در منازل که 250 نفر در این طرح شرکت کردند و 6 هزار قرص نان پخته و در 25 منطقه از شهر یزد پخش شد.

,

جواهریان ادامه داد: با همت موسسه اربعین و خادمیاران رضوی روزانه 500 کیلوگرم آب میوه تهیه و به بیمارستان‌های سراسر استان و بیماران بستری خانه ارسال می‌شود.

,

وی به جشنواره خدمت رضوی که از سوی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود: این جشنواره در تخصص‌های 19 گانه از جمله مشاوره حقوقی، مشاوره برگزار می‌شود که خادمیاران می‌تواند از طریق سایت یا با مراجعه به مدیر کانون‌های شهرستان و تکمیل فرم ها مخصوص در این جشنواره شرکت کنند.

,

جواهریان گفت: در استان یزد بیش 5 هزار خادمیار در 20 عرصه خدمتی و کانون تخصصی با هدف خدمت به همشهریان خود به نیت امام رضا (ع) مشغول به فعالیت هستند؛ که به عنوان تشویق توفیق تشرف به حرم و خدمت به زائران را خواهند یافت.

,

وی به ثبت‌نام جدید برای خادمیاران اشاره کرد و افزود: با توجه به بسته شدن سایت ثبت‌نام خادمیاری طرح یاوران رضوی ابلاغ شده از آستان قدس رضوی که در این طرح علاقه‌مندان با مراجعه به دفاتر کانون‌های محلی و یا دفاتر شهرستان‌ها نسبت به ثبت‌نام و فعالیت اقدام تا انشا الله بتوانند پس از حداقل 6 ماه فعالیت بر اساس سهمیه تخصیص‌یافته به افتخار خادمیاری نائل آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه