اخبار داغ

فرماندار نهبندان مطرح کرد

287 نقطه روستایی نهبندان نیازمند تامین زیر ساخت آب/ پروژه‌های آبرسانی که دهه فجر افتتاح و آغاز خواهد شد

287 نقطه روستایی نهبندان نیازمند تامین زیر ساخت آب/ پروژه‌های آبرسانی که دهه فجر افتتاح و آغاز خواهد شد
بیکی گفت: 287 نقطه روستایی که در شهرستان نهبندان ثبت شده نیازمند تامین زیر ساخت آب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید بیکی فرماندار نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص آبرسانی به شهرستان نهبندان اظهار کرد: در فصل تابستان حدود 95 روستای شهرستان نهبندان آبرسانی سیار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

وی افزود: بیش از 160 نقطه روستایی ما شبکه دارد یا به صورت تک روستایی آبدار شده اما نقاط عشایری و روستایی نیز وجود دارد که آبرسانی سیار انجام می‌شود.

,

فرماندار نهبندان بیان کرد: با توجه به این‌که طی ابتدای سال در شهرستان نهبندان شاهد بارندگی بودیم مقداری وضعیت قنوات و چشمه‌ها در مناطق روستایی بهتر شده است.

,

بیکی با بیان این‌که وسعت شهرستان نهبندان بسیار زیاد و پراکنده است، عنوان کرد: 287 نقطه روستایی که در شهرستان ثبت شده است نیازمند تامین زیر ساخت آب است.

,

وی اظهار کرد: پروژه‌های خوبی در شهرستان نهبندان انجام شده و در حال انجام است. آبرسانی به روستاهای سه فرسخ و کوه لوله در مراحل پایانی است و پیش‌بینی می‌شود قبل از دهه فجر آماده بهره‌برداری باشد.

,

فرماندار نهبندان گفت: آبرسانی به روستای استند نیز قبل از دهه فجر آغاز خواهد شد و پروژه افضل آباد نیز تا دهه فجر به اتمام خواهد رسید.

,

بیکی به پروژه بزرگ عشایری که دارای سه فاز است اشاره کرد و افزود: فاز یک این پروژه به اتمام رسیده و فاز دوم آغاز شده است که تا دهه فجر به اتمام خواهد رسید و کار فاز سوم آغاز خواهد شد که با تکمیل این پروژه، آب بیش از یک‌هزار نفر از جمعیت عشایری شهرستان نهبندان تامین خواهد شد.

,

وی اظهار کرد: در شهرستان نهبندان حدود 15 مجتمع آبرسانی پایدار داریم که تعدادی به اتمام رسیده و مابقی در حال کار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه