اخبار داغ

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه اصفهان خبرداد؛

تجهیز 80 کتابخانه روستاهای محروم و توزیع 350 دست لباس در مرحله اول کمک های مومنانه فکری سپاه اصفهان

تجهیز 80 کتابخانه روستاهای محروم و توزیع 350 دست لباس در مرحله اول کمک های مومنانه فکری سپاه اصفهان
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امروز طرح تجهیز 80 کتابخانه روستایی در استان انجام شده و همچنین 350 دست لباس و 500 جفت کفش در بین دانش آموزان روستاهای مناطق محرم استان توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین انوری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در راستای رسالتی که برای رسیدگی به امور محرومان سطح استان دارد، برنامه های مختلفی را در زمینه های مختلف عمرانی، سلامت، تعلیم و تربیت، فرهنگی، اجتماعی و اشغال زایی اجرا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت امروز طرح تجهیز 80 کتابخانه روستایی در استان انجام شده و همچنین 350 دست لباس و 500 جفت کفش در بین دانش آموزان روستاهای مناطق محرم استان توزیع می شود.
,
 
,
وی افزود: سعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان اصفهان این است که با توجه شرایط کرونایی، مردم فاصله اجتماعی را رعایت کنند و در خانه بمانند، به همین دلیل برنامه هایی را در فضای مجازی مانند برگزاری مسابقات در قالب کتابخوانی برگزار می کنیم.
,
 
,
انوری با اشاره به طرح یاوران حضرت مهدی (عج) تصریح کرد: این طرح خانواده ها را با استفاده از سخنرانی و محتواهای تولید شده در فضای مجازی برای فرزندآوری ترغیب می کند که استقبال بسیار خوبی در این زمینه در سطح استان انجام شد.
,
 
,
معاون تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الزمان (عج) هم به خبرنگار صاحب نیوز گفت: یکی از کارهای خوبی که این قرارگاه در سطح کشور و در استان اصفهان انجام می شود، بحث محرومیت زدایی از نوع فرهنگی است.
,
 
,
محمدرضا بهشادمند با توضیح اینکه در هفته کتاب و کتابخوانی یک طرح زیبایی برنامه ریزی شد که در کنار بسته های حمایتی معیشتی، بسته های فکری هم در روستاهای مناطق محرم توزیع شود، اظهار کرد: 100 کتابخانه مناطق محروم شناسایی و قرار شد که با کتاب های کودک و نوجوان، جوان و خانواده و معرفتی تجهیز شوند.
,
 
,
وی اضافه کرد: 41 عنوان کتاب برای کتابخانه های 80 روستای چهار شهرستان سمیرم، بوئین میاندشت، فریدونشهر و خور و بیابانک توزیع می شود.
,
 
,
معاون تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الزمان (عج) در پایان گفت: 120 میلیون تومان هزینه این کتاب ها شده که بخشی از آن را خیران و بخش دیگر توسط قرارگاه تأمین شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه