اخبار داغ

برری تحولات مدیریتی استانداران کهگیلویه و بویراحمد:

کدام استاندار کهگیلویه و بویراحمدکمترین تحولات مدیریتی را رقم زد؟/تلاش برای ابقا یا ثبات مدیریتی!

کدام استاندار کهگیلویه و بویراحمدکمترین تحولات مدیریتی را رقم زد؟/تلاش برای ابقا یا ثبات مدیریتی!
اساسا میخواهیم بررسی کنیم که نگاه استانداران به این موضوع چگونه بوده است و آیا هدف این بوده است که پیشرفت و ترقی ایجاد شود یا اینکه موضوع و موانع دیگری در کار بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس همیشه یکی از معضلاتی که در کهگیلویه و بویراحمد دامن گیر آن هستیم پایین بودن سن مدیریتی در استان یا اصطلاحا عدم وجود ثبات مدیریتی در استان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
این موضوع حتی نشان می دهد در کهگیلویه و بویراحمد سن مدیریتی استانداران استان به حدود 2 سال می رسد، هرچند  که این موضوع مختص یک دولت خاص نبوده است.
,
 
,
در همین بین در دولت های مختلف شاهد تغییرات گسترده در سطوح مدیران کل و مدیران شهرستانی با تغییر و تحولات استانداران نیز هستیم.
,
هدف این بحث پیرامون عملکردهای مدیریتی استانداران استان در حوزه تغییر مدیریتی در دولت تدبیر و امید است.
,
 
,
اساسا میخواهیم بررسی کنیم که نگاه استانداران به این موضوع چگونه بوده است و آیا هدف این بوده است که پیشرفت و ترقی ایجاد شود یا اینکه موضوع و موانع دیگری در کار بوده است.
,
 
,
در این بین قطعا کتمان کردن نقش نمایندگان مجلس در این تغییر و تحولات امری بیهوده است، حال آنکه وظیفه نمایندگان استان وظیفه مشاوره ایست نه دخالتی.
,
 
,
با روی کار آمدن اولین نماینده دولت در استان در دولت تدبیر و امید، بدلیل اینکه بدنه قبلی منتسب به جریان اصولگرایی بود بنابراین وجود تغییرات امری بدیهی بود.
,
 
,
خادمی در همان ابتدا با جریان اصلاح طلبان استان برخی پیمان نامه ها بست و بنابراین توانسست از حمایت آنها استفاده کند و از حواشی سیاسی و رسانه ای آنها تا پایان حضورش در استان در امان بماند.
, خادمی, خادمی,
 
,
, ,
 
,
وی در همان یکساله اول استانداری اش، بیشترین تغییرات را ایجاد کرد و میتوان گفت تغییرات در دوره مدیریتی خادمی بیشترین تغییرات مدیریتی در سطوح مدیران ارشد و میانی استان بود. هرچند که بیشتر این تغییرات سیاسی بود و تابع نظر افرادی خارج از سیستم انتصابات دولتی صورت میگرفت.
,
 
,
در دوران علی محمد احمدی اگرچه دوران کوتاه تری نسبت به خادمی بود اما چالش های فراوانی ایجاد شد و البته باعث شد مدیران استان با تلنگرهای بی واسطه ای روبرو شوند.
, علی محمد احمدی, علی محمد احمدی,
 
,
شدت تغییرات در دوران احمدی متوسط رو به بالا بود و در برخی مواقع با شدت زیادی همراه میشد که حواشی خاصی را هم برای وی بدنبال داشت.
,
 
,
در دوران آخرین نماینده دولت در دولت تدبیر و امید نیز شاهد تغییراتی بودیم اما بیشتر افکار عمومی این تغییرات را نا چیز قلمداد میکنند.
,
کلانتری که بدنبال حفظ وضعیت موجود و برقراری آرامش در استان خصوصا در صحنه مسایل سیاسی بود توانست تا حدود زیادی جو استان را از تشنج بدور کند.
, کلانتری, کلانتری,
 
,
, ,
 
,
 
,
اما برخی منتقدان وی می گویند که علت عدم تغییر برخی از مدیران ناکارآمد در دوران وی دوری وی از حواشی است و وی میخواهد دوران بدون تلاطمی را در کهگیلویه و بویراحمد به سر کند. بیشتر افراد معتقدند نمره کلانتری در این زمینه متوسط رو با پایین است.
,
اگرچه تیم مدیریتی وی واقف هستند که ضعف برخی مدیرانش مشهود است و واقعا صلاحیت ماندن را ندارند اما با این حال بازهم فرصت را به افراد دیگری نمیدهند.
,
 
,
حال باید دید این رویکرد تا پایان حضور کلانتری در استان ادامه دارد یا خیر؟
, حال باید دید این رویکرد تا پایان حضور کلانتری در استان ادامه دارد یا خیر؟, حال باید دید این رویکرد تا پایان حضور کلانتری در استان ادامه دارد یا خیر؟,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه