اخبار داغ

همزمان با روز جهانی معلولین انجام شد

آغاز به کار رسمی پاراترای اتلون/ قدردانی رییس فدراسیون جهانی از خسروی وفا

آغاز به کار رسمی پاراترای اتلون/ قدردانی رییس فدراسیون جهانی از خسروی وفا
همزمان با روز معلولین رشته پاراترای اتلون آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ترای اتلون؛ همزمان با سوم دسامبر، روز جهانی افراد دارای معلولیت و به مناسبت گرامی داشت این روز و در راستای ارج نهادن به جانبازان و معلولین گرانقدر، فعالیت بخش پاراترای اتلون فدراسیون  به طور رسمی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این حرکت و دستاورد ارزشمند با تلاش ها، پیگیری ها و مطالعات کارشناسی فدراسیون از ابتدای سال ۹۸ و برگزاری جلسات متعدد دکتر گودرزی با آقای محمود خسروی وفا ریاست کمیته ملی پارالمپیک ایران و همکاری و همراهی های صمیمانه ایشان و خانواده پارالمپیک ایران و مذاکرات حضوری و آنلاین با مسئولین ترای اتلون جهانی حاصل شد.
,
 
,
بدین ترتیب فدراسیون ترای اتلون پس از عضویت در کمیته پارالمپیک و با استقبال گرم ترای اتلون جهانی از این حرکت، فعالیت بخش جانبازان و معلولین خود را در بخش پاراترای اتلون با انجام اقدامات مربوط با کلاسبندی متقاضیان آغاز می نماید.
,
 
,
*قدردانی رئیس فدراسیون جهانی ترای اتلون‌ از محمود خسروی وفا
,
در پی آغاز به کار رسمی پاراترای اتلون در ایران و مکاتبات کمیته ملی پارالمپیک ایران با ترای اتلون جهانی در این خصوص و پیگیری های صورت گرفته، ماریسول کاسادو رئیس ترای اتلون‌جهانی و عضو کمیته بین المللی المپیک در نامه ای به محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک ایران از راه اندازی پاراترای اتلون توسط فدراسیون ترای اتلون ایران قدردانی و ابراز خرسندی نمود، ترجمه متن نامه به این شرح است:
,
 
,
از ارتباط با شما بسیار خرسندم و خوشحالم از این که در این روزهای سخت سالم و تن درست هستید. من هنوز هم سفرمان به ایران در سال ۲۰۱۸ و استقبال گرم شما را به یاد دارم، این یک خاطره فوق العاده است.
,
 
,
ما در ترای اتلون جهانی از این گام برداشته شده توسط کمیته ملی پارالمپیک ایران و عضو خود، فدراسیون ترای اتلون ایران که توسط رئیس آن مهدی گودرزی هدایت می شود، بسیار خرسندیم و با او ارتباط منظم داریم. این خبرهای بسیار عالی و مهم است که مطمئناً بهترین همکاری ممکن را برای منافع ورزشکاران موجود و در حال توسعه فراهم می کند.
,
 
,
ترای اتلون جهانی برای هر آنچه که شما برای کمک به توسعه پارا ترای اتلون در کشور خود نیاز دارید، در اختیار شماست و ما به طور قطع در آینده ای نزدیک منتظر دیدن ورزشکاران جدید در عرصه بین المللی هستیم.
,
پیشاپیش بسیار سپاسگزارم و در سلامت و تندرستی باشید.
,
 
,
همیشه ورزش کنید
,
ماریسول کاسادو - رئیس ترای اتلون جهانی و عضو کمیته بین المللی المپیک
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه