اخبار داغ

فدراسیون در این شرایط با همه امکانات از تیم جوانان حمایت مى کند

عالمى:استعداد و یادگیرى بازیکنان امیدوارکننده است

عالمى:استعداد و یادگیرى بازیکنان امیدوارکننده است
مربى تیم ملى فوتبال جوانان اظهار امیدوارى کرد با تلاش کادر فنى شایسته ترین بازیکنان براى حضور در مسابقات قهرمانى آسیا انتخاب شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال ایمان عالمى با قدردانى از حمایت فدراسیون فوتبال در برپایى اردوهاى تیم ملى جوانان گفت:شرایط ویژه کرونایى وضعیت سختى را براى برگزارى تمرینات و برپایى اردوها ایجاد کرده با این وجود باید از مجموعه فدراسیون فوتبال، کمیته جوانان آقاى ماجدى و همکارانشان کمال تشکر را داشته باشیم. با همه سختى ها از اول آذر با رعایت پروتکل ها وارد اردو شدیم و تمرینات بسیار خوب و مفیدى داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مربى تیم ملى جوانان اضافه کرد:با همکارى کمیته پزشکى و استفاده از امکانات مرکز ملى با وجود محدودیت ها خوشبختانه نفرات زیادى وارد اردو شدند، تعدادى از بازیکنان جدید را مورد آزمایش قرار دادیم و دو جلسه صبح و بعد از ظهر تمرینات منظم و بسیار مفیدى داشتیم.دو بازى تدارکاتى بسیار خوب انجام دادیم که آزمون مناسبى براى شناسایى نفرات بود.
,
 
,
عالمى همچنین گفت:خوشبختانه تیم بسیار خوب و مستعدى شکل گرفته بچه ها انگیزه زیادى دارند و با دقت و یادگیرى مناسب تلاش مى کنند خواسته هاى کادر فنى را در زمین اجرا کنند که این مسئله امیدوارکننده است. امیدوارم با تلاش آقاى مهابادى و سایر اعضاى کادر فنى بهترین نفرات انتخاب شوند و با یک تیم قدرتمند و شایسته بتوانیم مجوز صعود به جام جهانى جوانان را کسب کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه