اخبار داغ

پیگیری‌های رسانه‌ای نتیجه داد؛

روستای بسطام به اینترنت پرسرعت مجهز شد/ پیگیری اینترنت پرسرعت ۵ روستای مراوه تپه

روستای بسطام به اینترنت پرسرعت مجهز شد/ پیگیری اینترنت پرسرعت ۵ روستای مراوه تپه
با پیگیری این پایگاه خبری تحلیلی و دستور استاندار گلستان، روستای بسطام شهرستان مراوه تپه به اینترنت پرسرعت مجهز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، چندی پیش گزارشی با عنوان "دردهایی که مخاطب ندارند/ دخترانی که برای تحصیل در سرما و بارش باران کوهنوردی می کنند+ عکس" در این سایت منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما, دردهایی که مخاطب ندارند/ دخترانی که برای تحصیل در سرما و بارش باران کوهنوردی می کنند+ عکس, دردهایی که مخاطب ندارند/ دخترانی که برای تحصیل در سرما و بارش باران کوهنوردی می کنند+ عکس, دردهایی که مخاطب ندارند/ دخترانی که برای تحصیل در سرما و بارش باران کوهنوردی می کنند+ عکس,

پس از انتشار این خبر، هادی حق شناس استاندار گلستان که برای بازدید، کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه به مراوه تپه رفته بود؛ دستور تجهیز دو روستای بسطام و دادلی غزنین شهرستان مراوه تپه به اینترنت پرسرعت طی دو ماه آینده را داد.

,

اما در کمتر از یک ماه، با پیگیری این پایگاه خبری تحلیلی، استاندار گلستان، فرماندار  این شهرستان و همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان، روستای بسطام به اینترنت پرسرعت مجهز شد.

,

فرماندار مراوه تپه:

, فرماندار مراوه تپه:,

پیگیر تجهیز ۵ روستا به اینترنت پرسرعت هستم

, پیگیر تجهیز ۵ روستا به اینترنت پرسرعت هستم, پیگیر تجهیز ۵ روستا به اینترنت پرسرعت هستم,

امانگلدی ضمیر در گفتگو با گلستان ما، اظهار داشت: پس از تجهیز روستای بسطام به اینترنت پر سرعت، پیگیر تجهیز روستای دادلی غزنین، نارلی، آق توقای، پست دره بالا و پایین به اینترنت پرسرعت هستم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه