اخبار داغ

#داغهای_مجازی

فعالیت زود هنگام انتخاباتی رییس سابق شورای شهر یاسوج

فعالیت زود هنگام انتخاباتی رییس سابق شورای شهر یاسوج
در شرایطی یکی از اعضای شورای شهر یاسوج اقدام به تبلیغات زودهنگام خود کرده است که طبق مقررات ستاد انتخابات کشور با ابتدا احراز صلاحیت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس از آنجایی که اثرگذاری فضای مجازی روز به روز در جامعه بیشتر می شود چه بسا در روزهای کرونا نیز ملموس تر شده است، پر واضح است تبلیغات انتخاباتی نیز در این فضا تفاوتی با فضای حقیقی ندارد، از این رو اقدام به تبلیغات پیش از موعد نیز خلاف مقررات ستاد انتخابات کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح زاگرس,

 

,

در شرایطی "مسعود خوبانی" رییس سابق شورای شهر یاسوج در صفحه شخصی خود اقدام به تبلیغات زودهنگام کرده است که رئیس ستاد انتخابات کشور با اعلام نظر موافق شورای نگهبان ۲۸خرداد ۱۴۰۰ را زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اعلام کرده است.

,

, ,

 

,

این موضوع لزوم ورود مسئولان نظارتی و ستاد انتخابات استان کهگیلویه وبویراحمد را به دنبال دارد چرا که در زمانی که شرایط کشور و به طبع آن استان در وضعیت قرمز کرونایی است و مسئولان باید مردم را تشویق به رعایت پروتکل های بهداشتی کنند و یا حداقل در فضای مجازی اقدام به ارائه عملکرد در حوزه کاری خود کنند، مشاهده شده است رییس سابق شورای شهر یاسوج از چندین ماه قبل به فکر تحکم صندلی خود در شورای شهر افتاده است.

,

 

,

ممکن است این موضوع علاوه بر واکنش کاربران فضای مجازی موجب تشویش جو انتخاباتی استان شود و موضوع از فضای مجازی به فضای حقیقی رسوخ پیدا کند و موجبات به خطر افتادن جان شهروندان را در پی داشته باشد.

,

 

,

علی ای حال کاندیدای شورای شهر قبل از ثبت نام بعد باید احراز صلاحیت شوند و در صورت مثبت بود صلاحیت و داشتن شرایط لازم اقدام به تبلیغات کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه