اخبار داغ

لیگ برتر اهداف پروازی| تیم ها و تیراندازان برتر هفته سوم مشخص شدند

لیگ برتر اهداف پروازی| تیم ها و تیراندازان برتر هفته سوم مشخص شدند
با پایان هفته سوم مسابقات لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانان مواد مختلف مشخص شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این مسابقات امروز 14آذرماه با حضور 6 تیم و به میزبانی تیم هیات تیراندازی کرمان در میدان اهداف پروازی رو باز مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان سه راند ماده های تراپ و اسکیت، تیم های درباچه ارومیه، صنایع شیر ایران پگاه و هیات تیراندازی کرمان با غلبه بر تیم های هوماک، صنایع بازیافت راتا شمال و نیکان به پیروزی دست یافتند. در این هفته تیم دراک شیراز در قرعه استراحت به سر می برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همچنین در بخش انفرادی تراپ بانوان، سپیده سیرانی از تیم صنایع بازیافت راتا شمال، شیوا فرح پور از تیم دریاچه ارومیه و مرضیه پرورش نیا از تیم صنایع شیر ایران پگاه به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

,

در بخش انفرادی تراپ آقایان نیز، محمد حسین پرورش نیا از تیم صنایع شیر ایران پگاه موفق به کسب مقام اول شد و میلاد اسماعیلیان از تیم هیات تیراندازی کرمان و امیرحسین آقازاده از تیم بیمارستان نیکان به ترتیب دوم و سوم شدند

,

در بخش انفرادی اسکیت آقایان، امیرمحمد دادگر از تیم دریاچه ارومیه به عنوان قهرمانی دست یافت و علی دوستی از تیم صنایع بازیافت راتا شمال و هنریک آواکیان از تیم هوماک به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.

,

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، رضا حسنی خو عضو هیات رییسه، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر و جمعی از مسئولین فدراسیون و سرپرستان تیم ها برگزار شد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه