اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی استان تهران:

دمای هوای استان تهران بین ۳ تا ۶ درجه کاهش می یابد

دمای هوای استان تهران بین ۳ تا ۶ درجه کاهش می یابد
تهران- مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه از یکشنبه تهران سردتر می شود گفت: دمای هوا استان تهران بین ۳ تا ۶ درجه کاهش می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی جلالی در خصوص وضعیت آل و هوایی و جوی استان تهران اظهار داشت: سرمای سیبری تهران را سردتر می‌کند و بر همین اساس از یکشنبه با ورود زبانه‌های پرفشار سیبری به استان تهران، دمای هوا بین ۳ تا ۶ درجه افت پیدا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
جلالی با اشاره به اینکه وقوع یخبندان شبانه و صبحگاهی در شهرستان‌های شمالی استان دور از انتظار نیست گفت: در ارتفاعات بالادست استان این شرایط در طول روز نیز تداوم پیدا می‌کند و هوای سرد تا پایان هفته آتی با شدت و ضعف در استان ماندگار خواهد بود.
,
 
,
وی عنوان داشت: دمای پایتخت طی بامداد سه شنبه ۱۸ آذر، به محدوده یک درجه نزدیک خواهد شد و بارش‌های متناوب را از امشب در تهران خواهیم داشت و تا بعد از ظهر شنبه با عبور امواج کم دامنه بارشی شرایط برای بارندگی در مناطق مختلف استان و پایتخت مهیا می‌باشد که باید اعلام کنیم بارش در ارتفاعات شمالی استان به شکل برف خواهد بود.
,
 
,
مدیرکل هواشناسی استان تهران در خصوص مجموع بارش ۲۴ ساعت گذشته شهرهای استان تهران نیز بیان داشت: بارش باران در آبعلی ۹.۶ میلیمتر، لواسان ۸.۲ میلیمتر، دماوند ۶ میلیمتر، فیروزکوه ۵.۲ میلیمتر، شمیران ۴.۸ میلیمتر، شهریار ۳.۹ میلیمتر، مهرآباد ۲.۶ میلیمتر، چیتگر ۱ میلیمتر، فرودگاه امام ۰.۲ میلیمتر و ورامین ۰.۱ میلیمتر تخمین زده شده است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه