اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

خلاقیت قاچاقچیان سوخت؛ قاچاق نفت سفید با بارنامه روغن جلا/ کشف 1.2 تن تریاک از دل حریق

خلاقیت قاچاقچیان سوخت؛ قاچاق نفت سفید با بارنامه روغن جلا/ کشف 1.2 تن تریاک از دل حریق
سردار احمد طاهری از کشف یک تن و دویست کیلوگرم مواد مخدر از دل خودروی دچار حریق شده و ناکامی قاچاقچیان سوخت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در عملیات تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر که با هدایت فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انجام شد، طی یک درگیری سنگین مسلحانه با اعضای باند بزرگ قاچاق مواد افیونی، ضمن به هلاکت رساندن یک سوداگر مرگ و توقیف یک دستگاه پژو 405، یک تن و دویست کیلو گرم تریاک از دل خودروی دچار حریق شده کشف شد.

وی ادامه داد: در این درگیری مسلحانه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

کشف 49 هزار لیتر سوخت

طاهری اضافه کرد: همچنین طرح  مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، با قاطعیت و جدیت، توسط تکاوران عملیاتی انتظامی استان به اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح تکاوران عملیاتی انتظامی شهرستان میرجاوه 2 دستگاه تریلی تانکردار را با 49 هزار و 362 لیتر نفت سفید قاچاق متوقف و 2 نفر متخلف را شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان سوخت قصد داشتند، این مقدار فراورده نفتی را با مدارک گمرکی تحت عنوان روغن جلا انتقال دهند که با هوشیاری ماموران پلیس استان ناکام ماندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
, کشف 49 هزار لیتر سوخت , کشف 49 هزار لیتر سوخت ,
,
,
,
,
,
,

2 متهم به قتل در چنگال قانون

وی اضافه کرد:  همچنین کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان با هدایت فنی پلیس آگاهی استان، مخفیگاه 2 نفر از عاملان قتل مرد 28 ساله سراوانی را که با شلیک چندین  تیر سلاح کلاش او را به قتل رسانده بودند، پس از 3 ماه فرار طی هماهنگی قضائی در سیب سوران شناسایی و آن متهمان را دستگیر کردند که تلاش کاراگاهان برای شناسایی دیگر همدست متهمان و کشف سلاح به کار رفته در قتل ادامه دارد.

انتهای پیام/

, 2 متهم به قتل در چنگال قانون, 2 متهم به قتل در چنگال قانون,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه