اخبار داغ

میزبان مرحله نهایی مسابقات، متعاقبا اعلام خواهد شد

عظیمی: مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال بانوان در دو هفته برگزار می‌شود/ هفته سوم حذف می شود

عظیمی: مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال بانوان در دو هفته برگزار می‌شود/ هفته سوم حذف می شود
سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات والیبال گفت: قبلا قرار بود این مرحله در سه هفته به صورت متمرکز برگزار شود اما به درخواست مکرر باشگاه‌های شرکت‌کننده، این مدت به دو هفته کاهش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرام عظیمی سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات در این باره اظهار داشت: بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور 8 تیم در دو گروه پیگیری می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان این که هفته اول دور مقدماتی لیگ برتر بانوان در گروه الف، روزهای ۲۹ آبان، اول و سوم آذرماه با شش دیدار به صورت متمرکز در تهران پیگیری شد، گفت: مسابقات هفته نخست متمرکز گروه ب نیز روزهای ششم، هشتم و دهم آذرماه در اصفهان برگزار شد.

,

سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات با بیان این که در نشست هم‌اندیشی نحوه برگزاری لیگ برتر بانوان که روز ۲۸ مهرماه به صورت وبینار با حضور سرمربیان و مدیران عامل باشگاه‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، برگزار شد و تصمیم گرفته شد که مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت متمرکز در سه هفته برگزار شود، تصریح کرد: بنا بر درخواست مکرر تیم‌ها مبنی بر برگزار نکردن هفته سوم دور مقدماتی، کمیته برگزاری رویدادها تصمیم بر حذف هفته سوم این مسابقات در شهرهای بابل و شیراز گرفته است.

,

وی ادامه داد: بنابراین هفته دوم لیگ متمرکز بانوان از ۱۸ آذرماه با ورود تیم‌ها در گروه الف به شهر قزوین آغاز می‌شود و چهار تیم این گروه، در روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۲۰، ۲۲ و ۲۴ آذرماه در سالن شهید بابایی به مصاف یکدیگر می‌روند. همچنین مسابقات گروه ب نیز از پنج‌شنبه ۲۷ آذرماه در سالن فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد و در روزهای شنبه ۲۹ آذر و دوشنبه یکم دی‌ماه پیگیری می‌شود.

,

عظیمی درباره نحوه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر بانوان سال ۹۹ گفت: پس از پایان مرحله مقدماتی، از هر گروه دو تیم برتر به مرحله نهایی صعود می‌کنند و این تیم‌ها در یک گروه دوره‌ای به صورت رفت و برگشت مسابقات خود را پیگیری خواهند کرد و در نهایت، جایگاه اول تا چهارم تیم‌ها بر اساس تعداد برد و امتیاز در جدول مشخص می‌شود. میزبان این مرحله از مسابقات، متعاقبا اعلام خواهد شد.

,

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای رتبه‌های پنجم تا هشتم لیگ برتر والیبال بانوان پس از مرحله مقدماتی برنامه‌ای دارید؟ گفت: مسابقات تیم‌های پنجم تا هشتم، به صورت تک دوره‌ای در تهران برگزار خواهد شد تا جایگاه نهایی همه تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها نیز مشخص شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه