اخبار داغ

در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان مطرح شد؛

۲۰ پروژه جهش تولید درزنجان اجرایی می‌شود

۲۰ پروژه جهش تولید درزنجان اجرایی می‌شود
خلیل قاسملو، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: 20 پروژه در خصوص جهش تولید در استان زنجان مشخص شده است که هنوز برخی از این پروژه‌ها تسهیلات دریافت نکرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; هشتمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان صبح امروز برگزار و بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص پرداخت تسهیلات به طرح‌های جهش تولید، گزارش ارائه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
قاسملو معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان در ادامه این جلسه از اجرای  ۲۰ پروژه جهش تولید در استان زنجان خبرداد و گفت: برای ۱۸ پروژه بانک عامل مشخص شده است.
,
 
,
وی گفت: دو پروژه دیگر جهش تولید استان زنجان  نیازمند  ۲.۵ میلیارد تومان تسهیلات است هنوز بانک عاملی مشخص نشده است.
,
 
,
این مسئول ادامه داد: تنها پروژه تعیین تکلیف شده استان زنجان در حوزه جهش تولید مجتمع فولاد البرز ناب آرش است که توسط بانک عامل تسهیلات پرداخت شده است.
,
 
,
معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان یادآور شد: ۸۳۰ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها باید از سوی بانک‌های عامل اختصاص یابد که برخی از بانک‌ها پیشرفتی در پرداخت ندارند و 54 درصد متقاضیان برای دریافت تسهیلات مراجعه نکرده‌اند.
,
 
,
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: شرکت نورد فولادکاران افق فعالیت‌های خود را انجام داده است و نیازمند سرمایه در گردش برای افزایش تولید است.
,
 
,
فغفوری با اشاره به اینکه تسهیلات واحد تولیدی اطلس چین رسما از دریافت تسهیلات ریالی انصراف داده است، افزود: اما در تسهیلات ارزی این واحد مشکلی دارد که باید این مشکل حل شود.
,
 
,
وی گفت: بانک عامل دنبال حل مشکل مجموعه راشا کاسپین است که مشکل تامین آب دارند و تا پایان آذر ماه این مشکل حل می‌شود.
,
 
,
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: دو پروژه میراث فرهنگی استان به عنوان پروژه‌های جهش تولید است که هنوز بانک عامل این پروژه‌ها مشخص نشده است.
,
 
,
امیر ارجمند یادآور شد:  مجتمع خدماتی - رفاهی ملل جزو پروژه‌های میراث فرهنگی است که هنوز تسهیلاتی به این پروژه پرداخت نشده است.
,
 
,
وی گفت: دو پروژه نیز با همکاری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان در حال انجام است که دارای مشکلاتی بوده و ضروری است این مشکلات حل شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه