اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت فردیس؛

۳۵ واحد درمانی فاقد مجوز وزارت بهداشت در فردیس پلمب شد/ حبس و جریمه نقدی در انتظار متخلفان

۳۵ واحد درمانی فاقد مجوز وزارت بهداشت در فردیس پلمب شد/ حبس و جریمه نقدی در انتظار متخلفان
محمدرضا ترابی گفت: ایجاد هرنوع موسسه پزشکی و درمانی نیازمند اخذ مجوز از وزارت بهداشت است که در صورت عدم اخذ مجوز و انجام فعالیت در حیطه امور پزشکی جرم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس شبکه بهداشت و درمان فردیس امروز سه شنبه به پلمب  ۳۵ واحد غیرمجاز مداخله گر در امر درمان و امور پزشکی با حکم قضائیی در این شهرستان اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: این واحدها شامل  ۲۰ واحد مداخله در امر دندانپزشکی، سه  واحد لابراتوار دندانپزشکی، یک واحد ارائه کننده خدمات عینک، یک  واحد ارائه دهنده خدمات پوست و زیبایی و مابقی در زمینه لیزر درمانی بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
محمدرضا ترابی با اشاره به اینکه واحدهای مذکور بدون مجوز وزارت بهداشت در امور پزشکی مداخله داشتند، افزود: علاوه بر اینکه اموال این واحدها با حکم دادستانی فردیس توقیف شد، عوامل اصلی آنها مشمول پرداخت جریمه نقدی و حبس سه ماه الی دو سال خواهند بود.
,
 
,
وی استفاده از دستگاههای لیزر و سولاریوم آرایشگاه ها را غیرقانونی و ممنوع دانست و اظهار داشت: مردم  برای دریافت خدمات لیزر باید به مطب پزشکان و مراکزمتخصصین پوست، مراجعه کنند، البته  متاسفانه برخی از شهروندان به واسطه پائین بودن تعرفه خدمات واحدهای غیر مجاز به آنها رجوع می کنند که تهدیدی برای سلامتی آنهاست.
,
 
,
رییس شبکه بهداشت و درمان فردیس به ۳۰۰ مورد بازدید از مراکز درمانی این شهرستان در سال جاری اشاره و تصریح کرد: در ماده یک قانون مقررات پزشکی و دارویی ایجاد هرنوع موسسه پزشکی و درمانی نیازمند اخذ مجوز از وزارت بهداشت است که در صورت عدم اخذ مجوز و انجام فعالیت در حیطه امور پزشکی جرم محسوب می شود.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه