اخبار داغ

رئیس فرودگاه یاسوج پاسخگو باشد؛

تداوم گلایه شهروندان از مسئولان فرودگاه یاسوج

تداوم گلایه شهروندان از مسئولان فرودگاه یاسوج
تعدای از شهروندان یاسوجی با ارسال مستنداتی خواستار بررسی مشکلات پروازی فرودگاه یاسوج و پاسخگویی مسئولان شده و از اعلام کردند که نبود فرودگاه یاسوج بهتر از فعالیت ناقص آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس رئیس فرودگاه یاسوج در روزهای گذشته از افزایش پروزاهای این فرودگاه خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری استاندار تعداد پرواز‌های یاسوج به تهران و بالعکس در هفته جاری از ۲ پرواز به ۵ پرواز افزایش می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

محسنیان افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده به غیر از روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه که قبلاً پرواز داشتیم، پرواز‌های جدید نیز در روز‌های پنجشنبه و جمعه‌ها به این پرواز‌ها افزوده می‌شود.

,

در حالی رئیس فرودگاه یاسوج از افزایش پروازها خبر داد که شهروندان یاسوجی از مشکلات پروازی این فرودگاه گلایه داشته و خواستار بررسی آن مشکلات شدند.

,

این شهروندان به مشکلات هواپیمای ماهان اشاره کرده و بیان کردند: به دلیل مشکلات پروزای، نبود فرودگاه یاسوج بهتر از فعالیت های پروازی است. 

,

آنها علت این موضوع را اینگونه بیان کردند: هفته گذشته بلیط تهیه و کارت پرواز گرفته شد اما پرواز لغو شد.

,

این شهروندان در توضیح پروزا روز دوشنبه 17 آذر بیان کردند: قرار بود پرواز ساعت 13 بعداز ظهر صورت گیرد اما ساعت 13 و 30 دقیقه هواپیمایی ماهان در پیامی اعلام کرد پروازها ساعت 16 و 30 انجام می شود، در همین رابطه تا ساعت 14 و 30 دقیه منتظر ماندیم اما در ادامه پرواز کنسل شد  و بعد از لغو پروزا هیچگونه اطلاع رسانی صورت نگرفت تا اینکه از طریق تماس با فرودگاه یاسوج متوجه این قضیه شدیم.

,

, ,

مشکلات پروازی فرودگاه یاسوج سبب کلافگی و سردرگمی شهروندان شد و مسئولان فرودگاه یاسوج در خصوص بررسی و حل این مشکلات راهکاری ارائه نداده و صرفا به ارائه آمار پروازها اکتفا می کنند.

,

با این حال مسئولان فرودگاه یاسوج برای علل تاخیرها، لغو پروازها و همچنین ارائه راهکار برای افزایش کیفیت پروازها مطلب خاصی بیان نکردند که می طلبد در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع و حل مشکلات آن اقدامات موثر در راستای رفاه حال شهروندان صورت گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه