اخبار داغ

شفاف‌سازی نماینده ساوجبلاغ نسبت به انتخاب یک فعال فتنه88؛

جلو صدور حکم فرماندار نظرآباد را از وزارت کشور گرفتم/رد پای تیم بهمنی در حفظ فرماندار اسبق

جلو صدور حکم فرماندار نظرآباد را از وزارت کشور گرفتم/رد پای تیم بهمنی در حفظ فرماندار اسبق
علی حدادی گفت: در تماس با آقای استاندار اعلام کردم شما سوابق سرپرست جدید درباره فتنه 88 را می دانستید یا نمی دانستید، اگر می دانستید که بحث دیگری است اما وی گفت نمی دانستم، استعلام هم کردم اما سیستم های امنیتی چیزی نگفتند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با شفاف سازی انتصاب فرماندار نظرآباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: سرپرست سابق فرمانداری نظرآباد هم بدتر از شخص کنونی یعنی مجید صبائی بود و سوابق منفی زیادی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی حدادی افزود: ما مقابل آن انتصاب ایستادیم تا سرپرست اسبق فرمانداری نظرآباد جابجا شود، دو ماه پیگیر این مسئله بودیم، بعد از اینکه شخص جدید را معرفی کردند اعلام شد که وی جانباز جبهه و جنگ و رزمنده است، پیش از معارفه از استاندار البرز سوال کردم اما آقای شهبازی گفتند استعلام های لازم برای سرپرست جدید انجام شده است.
,
 
,
وی اظهار داشت:  بعد از اینکه متوجه سوابق سرپرست فرمانداری نظرآباد شدم موضوع را با اطلاعات سپاه در میان گذاشتم و پیگیر این مسئله شدم، با استاندار البرز برخورد کردم و موضع گیری شدید خودم را نسبت به این انتصاب انجام دادم.
,
 
,
حدادی با اشاره به اینکه در مقابله با انتصاب افراد مسئله دار با کسی تعارف ندارم، تصریح کرد: حتی در معارفه سرپرست جدید نظرآباد به وی تبریک نگفتم، تمام بحث من در آن جلسه هم سه محور خداباوری، مردم باوری و اعتماد به نفس (می توانیم) بود که امام (ره) با آن پیروز شدند و رهبر معظم انقلاب هم آن را در پیش گرفتند.
,
 
,
وی گفت: شب معارفه و زمانی که نسبت به جزئیات سوابق سرپرست جدید فرمانداری نظرآباد مطلع شدم شدیدا موضع گرفتم، عده ای به دنبال مسائل جناحی هستند، تیم بهمنی در این شهرستان هم با جدیت به دنبال این بودند که سرپرست اسبق را حفظ کنند اما زمانی که پس از 60 روز کنار رفت این مسئله برای آنها سنگین تمام شد.
,
 
,
حدادی افزود: فرماندار جدید نظرآباد اگر سابقه ای داشته باشد باید حتما برود، ضمن اینکه سرپرست است و طبق صحبتی که با وزارت کشور داشتم جلوی حکم وی را هم گرفتم، با استاندار البرز هم برخورد کردم و با جدیت پیگیر این مسئله هستم، تعارفی هم با کسی ندارم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه خط قرمز ما فتنه است، اظهار داشت: استاندار البرز پیش از این اعلام کرد که سوابق وی را بررسی کرده ایم اما در زمینه نظام، ولایت و اصول که فتنه در کشورمان جایی ندارد با هیچ کسی تعارف نداریم، با شجاعت لازم هم نسبت به این موضوع موضع گرفتم.
,
 
,
حدادی با تاکید بر اینکه اجازه صدور حکم فرمانداری را برای شخص مذکور نخواهیم داد، تصریح کرد: رسانه ها باید مطالبه و نقد را به سمت کسانی ببرند که این انتصاب را انجام داده اند و اینکه آیا استعلامی صورت گرفته است یا خیر!. بنده نه این شخص را معرفی کردم و نه در جریان انتخاب آن بودم.
,
 
,
وی گفت: ما برای انتصاب فرمانداری نظرآباد آقای مهری برادر شهید که پیش از این هم فرماندار بوده اند معرفی کردیم اما آقایان قبول نکردند، آقای اینانلو که تجربه فرمانداری داشت و بی حاشیه بود هم مطرح شد اما آنها را کنار گذاشتند و نفری که خودشان مد نظر داشتند روی کار آوردند.
,
 
,
حدادی با اشاره به اینکه جریان سازی هایی هم انجام شد مبنی بر اینکه حدادی با دولت مخالف است و در جلسات شرکت نمی کند، افزود: همچنان موضع من مشخص است و در این رابطه هم با کسی تعارف ندارم، منتقدان هم زمین خودی و دشمن را بشناسند و مطالبه گری را نسبت به اشخاص دیگر دهند.
,
 
,
نماینده مردم ساوجبلاغ در خاتمه با اشاره به اینکه به جای بی تفاوت بودن، موضع جدی گرفتم، خاطر نشان داشت: بسیج دانشجویی هم مطالبه خود را از استاندار البرز نسبت به انتصابات داشته است، بنده هم در تماس با آقای استاندار اعلام کردم شما سوابق سرپرست جدید را یا می دانستید یا نمی دانستید، اگر می دانستید که بحث دیگری است اما ایشان گفتند نمی دانستم، استعلام هم کردم اما سیستم های امنیتی چیزی نگفتند!
,
 
,
 
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه