اخبار داغ

گزارشی از برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به خراسان جنوبی؛

سفر وزیر بهداشت محل اظهار مدیریت قوی برخی مدیران یا فرصتی برای ارائه کمبود تجهیزات و امکانات خراسان جنوبی؟

سفر وزیر بهداشت محل اظهار مدیریت قوی برخی مدیران یا فرصتی برای ارائه کمبود تجهیزات و امکانات خراسان جنوبی؟
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقایقی پیش وارد استان خراسان جنوبی شد. در برنامه‌های این سفر، فقط بازدید از بیمارستان بیرجند و حضور در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و افتتاح چند پروژه اعلام شده و مشخص نیست بررسی کمبودهای درمانی و مشکلات کادر درمان و مردم در کجای این سفر گنجانده شده است؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقایقی پیش وارد فرودگاه بیرجند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

احمد محبی مدیر کل حوزه استاندار با اشاره به برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به استان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در ستاد مدیریت بیماری کرونا، بازدید از بیمارستان‌های بیرجند، اطلاع از روند کنترل کرونا در استان و ... از برنامه‌های وزیر بهداشت در این سفر است.

,

به گفته وی؛ وزیر بهداشت، بعدازظهر روز یکشنبه ۲۳ آذر، استان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

,

نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در ماه‌های گذشته، در دیدار با وزیر بهداشت و معاونان وی از وزیر بهداشت دعوت کرده بودند تا به استان خراسان جنوبی سفر کرده و از نزدیک در جریان مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان قرار گیرد و گویا سفر وزیر بهداشت و درمان به استان خراسان جنوبی در ادامه سفرهای استانی وزیر در لبیک به دعوت نمایندگان استان با سرعت بیشتری انجام شده است. گرچه محبی رئیس حوزه استاندار سعی کرده در خبر خود، سفر وزیر را با دعوت استاندار جا بزند.

,

مهم‌ترین برنامه سفر دکتر نمکی، حضور در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا خواهد بود و گویا در خراسان جنوبی بازدید از بیمارستان‌های ناتمام خوسف و مشکلات درمانی شهرستان‌های طبس و زیرکوه و شنیدن درد دل کادر درمان، بیماران و مردم گنجانده نشده است.

,

آیا بهتر نیست در کنار خوب نشان دادن وضعیت درمانی و بهداشتی استان برای ابراز قدرت مدیریت، مسئولان وزارت بهداشت را با مشکلات حوزه بهداشت و درمان، کمبودهای داروئی، مشکلات و کمبود کادر درمان، عدم‌توجه برخی مسئولان به مشکلات بهداشت و درمان که هر کدام یک کتاب است، آشنا کنند؟ آیا از خواب برخی مسئولان حوزه بهداشت و درمان که با جان مردم بازی می‌شود، در جریان هستند؟

,

سوال یکی از شهروندان که به خاورستان رسیده این است که آیا همه مشکلات فراگیری کرونا به مردم برمی‌گردد و در حوزه درمان استان کم و کاستی وجود ندارد؟

,

صحبت‌های اخیر نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات حوزه درمان شهرستان طبس و بشرویه، نبود بیمارستان در شهرستان‌های زیرکوه و خوسف، مشکلات کادر درمان سربیشه و درمیان و مشکلات بیمارستان‌های مرکز استان، نشان از عمق برخی کمبودها در امکانات و تجهیزات و عدم‌رسیدگی به وضعیت پرستاران دارد اما با سفر مقام عالی وزرات چقدر به آن‌ها پرداخته خواهد شد؟

,

به نظر می‌رسد برای حل شدن مشکلات درمانی استان، باید وزیر بیشتر با کمبودها و کاستی‌ها آشنا شود به شرطی که به قول یکی از کارکنان بیمارستان حضرت ولیعصر(ع) قبل از حضور هر مسئولی، تمام تجهیزات خودمراقبتی به وفور یافت می‌شود اما پس از رفتن وی، باز هم با کمبود نیروها و تجهیزات روبرو می‌شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه