اخبار داغ

فرماندار بناب:

فعالیت تولیدی در شرایط اقتصادی موجود جهاد است

فعالیت تولیدی در شرایط اقتصادی موجود جهاد است
فرماندار بناب از فولاد ظفر بناب با هدف رفع موانع تولید بازدید کرده و در نشستی با هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت، از مشکلات این واحد تولیدی جویا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، صبح امروز شهریار فتحی فرماندار بناب در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد ظفر بناب از مرحوم حاج جعفر اسمعیل ظفر یاد کرد و گفت: مرحوم حاج جعفر اسمعیل ظفر به‌عنوان چهره ماندگار در صنعت فولاد شناخته شد و همه عوامل این واحد تولیدی بایداز  این اثر مهم بخوبی محافظت کرده و به پیشرفت و اعتلای آن تلاش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب,

وی در ادامه افزود: در این شرایط بحران اقتصادی و بیکاری، فولاد ظفر بناب تنها یک صنعت گر نیست بلکه در عمل یک ایثارگر می باشد که چندین نفر و خانواده را در آغوش خود حفظ کرده است.

,

فرماندار بناب در خاتمه نسبت به موارد و مشکلات مطرح شده از طرف مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره اظهار همدلی کرد و گفت: فرمانداری با  تمام توان و قوا آماده رفع مشکلات این واحد تولیدی می باشد، از آنجایی که بنده خود را از بدو خدمت خادم مردم معرفی کردم و به هیچ عنوان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد که این واقعا یک شعار نیست یک جمله کاملا عملی می باشد.

,

رئیس هیت مدیره مجتمع فولاد ظفر در این بازدید با اشاره به عمده مشکلات این واحد تولیدی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امسال را سال جهش تولید نامیده اند ولی در عمل مجتمع ظفر از برخی ارگانها از جمله اداره کل محیط زیست استان و دیگر نهادها چیزی بعنوان کمک به جهش تولید مشاهده نکرده که هیچ بعنوان مانع تولید نیز بر سر راه  ما ایستاده اند.

,

وی ادامه داد: اداره کل محیط زیست استان جهت اقدامات زیست محیطی که تمامی قوانین و مقررات را از طرف مجتمع رعایت شده، به حضور مدیر کل رفتیم که متاسفانه به اتاقشان راه ندادند و الان نزدیک ۴ سال است که پرونده ما در آنجا گیر کرده که حتی با وجود تمامی زیر ساخت ها و بازرا های داخلی و خارجی برای تولید بصورت یک شیفته کار می کنیم که مبادا تولید روزانه ما زیاد شده و ما را به جرم زیست محیطی جریمه کنند و این می ششود که مانع تولید این واحد  تولید در این سال جهش تولید!

,

امید اسمعیل ظفر از سرمایه گزاری ۴ هزار میلیارد ریالی در واحد ذوب خبر داد و گفت: اخیرا قسمت ذوب ما با ۴ هزار میلیارد ریال در حال راه اندازی  می باشد که در فعل حال ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رخ داده است که نزدیک ۴۰۰ نفر بصورت مستقیم در آنجا اشتغال زایی خواهد شد، بدون اینکه در رسانه ها و جراید تیتر کنیم، از آنجاییکه سرلوحه خود  را به عمل کردن و پرهیز از شعار قرار دادیم.

,

رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد ظفر در خاتمه از نگرانی مواد اولیه واحد های  تولیدی فولاد در بناب خبر داد و افزود: در شهرستان بناب ۲۲ واحد ذوب در حال حاضر فعالیت می کنند که همه ی آنها بدون توجه به تهیه مواد اولیه و نبود برنامه و آینده نگری شروع به کار کرده اند که اگر به این روال پیش برود در آینده ای نه چندان دور مشکل تامین مواد اولیه از جمله آن نیز به مشکل حمل و نقل برای تهیه مواد اولیه که از شهرهایی مانند یزد، کاشان، اصفهان و … در حال حاضر درگیر هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه