اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی استان زنجان خبرداد

ورود سامانه جدید بارشی از چهارشنبه به استان زنجان

ورود سامانه جدید بارشی از چهارشنبه به استان زنجان
رحمان‌نیا مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان زنجان از روز چهارشنبه گفت: سامانه بارشی سه روز در زنجان فعال خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد‌رضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ورود سامانه بارشی از چهارشنبه به استان زنجان اظهار کرد: بارش‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با تاکید بر اینکه فردا شرایط جوی پایدار برای استان پیش‌بینی شده و بارشی در استان زنجان نخواهیم داشت ابراز کرد: از روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی شاهد بارش برف و باران در سطح استان خواهیم بود.

,

وی با اشاره به اینکه دمای هوا فردا با افزایش نسبی همراه خواهد بود خاطر نشان کرد: با ورود سامانه جدید بیشتر بارش‌ها در مناطق جنوبی و جنوب شرقی استان پیش‌بینی شده است.

,

رحمان‌نیا با تاکید بر اینکه پنج‌شنبه این هفته بارش‌ها به صورت پراکنده پیش‌بینی شده و هوای استان به صورت مه آلود خواهد بود ابراز کرد: جمعه نیز بر حجم ابرها افزوده شده و شاهد بارش برف و باران در استان خواهیم بود.

,

وی با تاکید براینکه بارش‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی شده و بارش‌ها در مناطق کوهستانی به صورت کولاک پیش‌بینی شده است بیان کرد: بیشترین حجم بارش‌ها در روز چهارشنبه و جمعه خواهد بود.  

,

مدیرکل هواشناسی استان زنجان خاطر نشان کرد: با آغاز بارش‌ها در ارتفاعات استان که با لغزندگی معابر و کاهش دید افقی همراه خواهد بود توصیه می‌شود از تردد‌های غیرضروری به ویژه در مناطق کوهستانی طی مدت فعالیت سامانه خوددداری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه