اخبار داغ

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد؛

4 شبانه روز عملیات طاقت فرسا برای کشف اجساد یک خانواده تویسرکانی از چاهی عمیق+تصاویر

4 شبانه روز عملیات طاقت فرسا برای کشف اجساد یک خانواده تویسرکانی از چاهی عمیق+تصاویر
گفته شده که سه جسد از پنج جسد یک قتل هولناک در تویسرکان را در درون چاهی عمیق انداخته اند، از این رو حمید عرفی یگانه با بیان اینکه تا این لحظه چهار روز عملیات برای جستجوی اجساد این خانواده در حوالی روستای مراد آباد ادامه داشته، گفت: عملیات جستجو برای پیدا کردن جسد پنجم از اعضای این خانواده کماکان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید عرفی یگانه، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به چهار روز عملیات برای جستجوی اجساد یک خانواده‌ای که در حوالی روستای مراد آباد تویسرکان به قتل رسیده بودند، گفت: این عملیات سخت و طاقت فرسا کما کان تا پیدا شدن نفر پنجم ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی در تشریح این عملیات اظهار کرد: در تماسی از طرف عوامل انتظامی شهرستان تویسرکان با ۱۱۲ یا همان مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر مفقود شدن یک خانواده در حوالی یک گاوداری واقع در شهرستان تویسرکان، هماهنگی های لازم با اداره کل مدیریت بحران استان انجام گرفت و یک تیم واکنش سریع و دو تیم آنست استان همدان و نیز دو تیم پشتیبانی از نجاتگران جمعیت هلال احمر این شهرستان به محل اعزام و کار جستجو آغاز شد.

,

, ,

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: در جستجوی اول بعد دو روز کار سخت وجستجوی طاقت فرسا (پدر و دختر) این خانواده در حوالی یک گاوداری در شهرستان مذکور پیدا شدند و تلاش ها برای روشن کردن ابعاد حادثه و پیدا کردن سه عضو دیگر ادامه یافت.

,

عرفی یگانه تصریح کرد: جستجوهای تیم های عملیاتی ادامه داشت، تا اینکه در روز پنجشنبه ۲۷ آذر ماه، دو جسد از اعضای خانواده گم شده از درون چاهی که در داخل گاوداری قرار داشت پیدا شدند.

,

وی با بیان اینکه این اجساد که متعلق به مادر و فرزند پسر خانواده بودند، عنوان کرد: اجساد مذکور در درون چاهی به عمق ۷۰ متر و بسیار خطرناک قرار داشتند که در راستای تسکین آلام بازماندگان، نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بافداکاری و تلاش کارگاهی ایجاد کردند و با استفاده از تجهیزات فنی امدادی توانستند در یک عملیات امدادی سنگین و تخصصی این دو جسد را از درون چاه به بیرون انتقال دهند.

,

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه یک دستگاه خودرو نجات و چهار دستگاه خودروی عملیاتی کمک دار با تجهیزات وامکانات مربوطه در این عملیات به کار گرفته شد، گفت: عملیات جستجو برای پیدا کردن نفر پنجم از اعضای خانواده مذکور کماکان ادامه دارد.

,

, ,

پیش از این نیز در خبرگزاری میزان درباره این واقعه آمده بود؛ علی بهادری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان با بیان اینکه جستجو‌ها برای یافتن جسد پسر دیگر این خانواده ادامه دارد، گفته بود که هرچند تا جواب پزشکی قانونی اعلام نشود نمی‌توان علت اصلی مرگ را به طور شفاف گفت: اما ظواهر امر نشان از این دارد که مقتولان بر اثر ضربه با شی سخت به قتل رسیده اند.

,

, ,

وی با بیان اینکه افرادی در مظان ارتکاب این قتل هستند که توسط نیروی انتطامی شناسایی و دستور تعقیب آنان صادر شده است، تأکید کرد: فعلا انگیزه قتل مشخص نیست و بی تردید هر زمان که ابعاد تازه تری از این جنایت کشف شود بلافاصله موضوع برای مردم شفاف سازی خواهد شد.

,

, ,

به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ «رضا زارعی» جانشین فرمانده انتظامی استان همدان چهارشنبه شب هفته که گذشت (شب 26 آذرماه) در گفت وگو با رسانه ها گفته بود فردی با مراجعه به گاوداری پسر عموی خود متوجه آثار خون در محل و همچنین غیبت بستگانش در محل می شود و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش می کند.

,

, ,

و بدین ترتیب جستجوها برای پیدا کردن پنج عضو این خانواده که به قتل رسیده بودند آغاز شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه