اخبار داغ

همزمان با ولادت حضرت زینب (س)؛

‏۵۰۰ سبد معیشتی در رشتخوار توزیع شد

‏۵۰۰ سبد معیشتی در رشتخوار توزیع شد
حسین زاده، گفت: در ادامه طرح کمک های مومنانه در سالروز ولادت حضرت زینب(س) با همت و تلاش خیرین عزیز و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و بسیج سازندگی رشتخوار به نیت سلامت کادر درمان تعداد 500 سبد معیشتی در رشتخوار تهیه و توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مجید حسین زاده مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) رشتخوار، با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: در راستای حمایت از جامعه نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد و به نیت سلامت کادر درمان با همت و تلاش خیرین عزیز و همکاری نهادهای کمیته امداد امام خمینی(ره) رشتخوار، اداره اوقاف و امور خیریه و بسیج سازندگی رشتخوار تعداد 500 سبد معیشتی در رشتخوار تهیه و توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه با تاکید بر اینکه سبدهای معیشتی متشکل از برنج، حبوبات، روغن و ... است، افزود: ارزش ریالی هر سبد در این طرح بالغ بر 350 هزار تومان است، که درمجموع 170 میلیون تومان هزینه برای تهیه این سبدها انجام شده است.

,

حسین زاده همچنین با اشاره به ادامه دار بودن حمایت از محرومان در قالب طرح مواسات و همدلی در این شهرستان، یادآور شد: تلاش مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) رشتخوار همواره رفع محرومیت زدایی است، که همکاری و همراهی خیران را نیز در این عرصه می طلبد.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی رشتخوار در رابطه با فعالیت مراکز نیکوکاری در این شهرستان از افتتاح مرکز نیکوکاری روستای احمد آباد خبر داد و تصریح کرد: 2 مرکز نیکو کاری فعال هم اکنون در سطح شهرستان کار خدمت رسانی به محرمین را دنبال می کنند که با برنامه ریزی انجام شده انشالله این مراکز با اضافه شدن 9 مرکز دیگر به 11 مرکز خواهد رسید.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه