اخبار داغ

قفل وعده‌های مسئولین شکسته شد؛

اتوبان تبریز_سهند افتتاح شد اما با عوارضی!

اتوبان تبریز_سهند افتتاح شد اما با عوارضی!
آزادراه تبریز – سهند امروز با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مقام‌های ارشد آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، آزادراه تبریز_سهند ۲۰ کیلومتر طول دارد که به صورت مشارکتی از سوی دولت و بخش خصوصی در ۶ خط رفت و برگشت اجرا شده و ۴۰ درصد اعتبار پروژه آورده سهم دولت است که با بهره برداری از آن زمان سفر به شهر ۱۰۰ هزار نفری سهند حدود ۱۰ دقیقه کاهش می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

صبح امروز وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به تبریز علاوه بر افتتاح این پروژه از شهر جدید سهند، پروژه قطعه پنجم آزادراه تبریز – ارومیه و ایستگاه راه آهن بستان آباد – تبریز بازید می‌کند و پارکینگ طبقاتی چهارراه شهید بهشتی و سایر پروژه‌های حوزه راه استان را از طریق ویدئو کنفرانس در محل استانداری افتتاح می‌کند.

,

افتتاح آزادراه تبریز_سهند بعد از گذشت ۱۲ سال و پس از وعده و وعیدهای بسیار بازهم بی حاشیه نبوده و بناست که از این آزادراه عوارضی دریافت شود، موضوعی که گفته می‌شود یکی از محل‌های اختلاف برای افتتاح این پروژه بوده است. به نظر می‌رسد علی‌رغم این انتظار طولانی دریافت عوارضی از این مسیر باعث شود رانندگان مسیر قدیمی را ترجیح دهند و بار ترافیکی سنگینی در این آزادراه تازه تاسیس وجود نداشته باشد.

,

یکی دیگر از مشکلات این آزادراه نبود روشنایی در مسیر است که به نظر می‌رسد باعث خواهد شد که رفت و آمد در شب در این آزادراه به سختی امکانپذیر باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه