اخبار داغ

رئیس میراث فرهنگی باشت مطرح کرد؛

مسدودسازی مناطق گردشگری باشت در گرو دستورالعمل ستاد کرونا

مسدودسازی مناطق گردشگری باشت در گرو دستورالعمل ستاد کرونا
رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان باشت گفت: برای مسدود کردن مناطق گردشگری در مقابله با شیوع ویروس کرونا منتظر دستورالعمل ستاد کرونا هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس شهرستان باشت یکی از شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد است که از جاذبه‌های تاریخی و مناطق گردشگری زیاد، با آب و هوای مطبوع در مقطعی از فصل هر گردشگری را در استان و شهروهای همجوار، به سوی خود می‌کشاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

بیشترین گردشگرانی که به شهرستان باشت سفر می‌کنند و از مناطق گردشگری این شهرستان دیدن می‌کنند، از استان‌های همجوار با استان کهگیلویه و بویراحمد، یعنی استان فارس، خوزستان، بوشهر و حتی اصفهان است که برای سفر در این شهرستان چند روزی را اقامت می‌کنند.

,

اما با شرایط کرونایی شدن کشور و وضعیت نارنجی این شهرستان در پاییز امسال، شرایط را حساس کرده است تا مسئولین شهرستانی برای جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس تدابیری اتخاذ کنند، هر چند عده‌ای شهروندان هستند که دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا را نادیده می‌گیرند.

,

در همین خصوص صادق مندنی‌زاده رئیس میراث فرهنگی و گردشگری باشت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هنوز دستورالعملی مبنی بر مسدود کردن مناطق گردشگری در شهرستان باشت به دست ما نرسیده است، و قرار است این دستورالعمل تا یکی دو روز آینده دریافت شود، که به محض دریافت این دستورالعمل‌های به اجرای آن خواهیم پرداخت.

,

مندنی‌زاده افزود: در حال حاضر هیچکدام از مناطق گردشگری شهرستان مسدود نشده است، اما از طریق سرکشی به این مناطق هرگونه تجمع و ورود یا حتی اسکان مسافر و گردشگر به این مناطق را رصد می‌کنیم و در صورت مشاهده طبق قانون و دستورات ستاد ملی کرونا برخورد خواهیم کرد.

,

وی گفت: از ظرفیت پلیس راهوار در شهرستان، بخشداری‌های و دهیاری‌های همچنین پایگاه‌های بسیج برای پیشگیری و جلوگیری از تجمعات در مناطق گردشگری باشت استفاده می‌کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه