اخبار داغ

رئیس پلیس راه البرز مطرح کرد؛

۲۰ هزار خودروی غیربومی از ورود به البرز منع شدند/ اعمال قانون ۵۴۹ خودروی پلاک‌مخدوش

۲۰ هزار خودروی غیربومی از ورود به البرز منع شدند/ اعمال قانون ۵۴۹ خودروی پلاک‌مخدوش
رضا گودرزی گفت: مخدودش کردن پلاک خودرو علاوه بر تخلف، طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی جرم تلقی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، رئیس پلیس راه البرز امروز شنبه با اشاره به اینکه در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی ۵۴۹ خودروی دارای پلاک‌مخدوش یا ناخوانا در راه‌های این استان شناسایی و اعمال قانون شدند، گفت: با تصویب ستاد ملی کرونا، طرح محدودیت تردد پلاک‌های غیربومی از اول آذرماه سال جاری به صورت ویژه اجرایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سرهنگ رضا گودرزی به کنترل خودروها توسط ماموران پلیس در مسیرهای تعیین‌شده در البرز اشاره کرد و افزود: مخدودش‌کردن پلاک خودرو علاوه بر تخلف، طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی جرم تلقی می شود و اگر یک راننده به عمد پلاک خودروی خود را مخدوش کرده باشد به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ۲۰ هزارو ۵۲۵ خودروی غیربومی در اجرای طرح محدودیت تردد تاکنون در راه‌های استان البرز به شهرهای مبدا بازگشت داده شده‌اند، اظهار داشت: همچنین در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت کرونایی، هشت هزار و ۴۵ راننده متخلف در راه‌های این استان بین ۵۱۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان جریمه شدند.
,
 
,
سرهنگ گودرزی تصریح کرد: پلاک وسیله نقلیه یک رکن اصلی از هویت خودرو و مالک آن است و چنانچه وسیله نقلیه به هر دلیلی فاقد پلاک و یا پلاک‌مخدوش و ناخوانا باشد، از طریق دوربین و نیروهای پلیس شناسایی می‌شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه طرح مذکور تلاش در راستای حذف ترددهای غیرضروری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بود، گفت: نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و نشانی بیمه‌نامه خودرو است و در 24 نقطه اجازه ورود هیچ خودرو غیربومی به شهرها و روستاهای این استان داده نمی‌شود.


انتهای پیام/
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه