اخبار داغ

سخنگوی شورای شهر همدان:

مدیر غیر بومی دلسوز شهر نیست/افزایش ساخت و سازهای شبانه و غیر ایمن با تصویب طرح جامع شهری

مدیر غیر بومی دلسوز شهر نیست/افزایش ساخت و سازهای شبانه و غیر ایمن با تصویب طرح جامع شهری
ابراهیم مولوی با انتقاد به طرح تفصیلی شهر همدان گفت: کمربند کشیدن دور شهر باعث شده ساخت و سازهای شبانه در حاشیه های شهر افزایش یابد و کمترین اصول ساخت و ساز در آنها رعایت نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، ابراهیم مولوی، سخنگوی شورای شهر همدان گفت: طرح جامع شهر همدان در دست بررسی است و مدافعان و منتقدان جدی دارد از اساتید گرفته دانشگاه تا متولیان و مدیران و هنوز برای بنده بعنوان متخصص امور شهری مسجل نشده که این طرح چرا به این شکل است!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: مسئول تهیه طرح تفصیلی و جامع شهر مجموعه راه و شهرسازی استان است؛ آنجا کارشناسانی را انتخاب می کنند و بعد از تایید مسئولین استان و تصویب در شورای عالی شهرسازی، به عنوان سند توسعه به شهرداری ابلاغ می شود؛ بنابراین شورا و شهرداری برای اجرا نمی توانند چندان دخالتی انجام دهند و چون کارفرما راه و شهرسازی است، خیلی به نامه ها توجهی نمی شود.

,

مولوی با بیان اینکه وقتی مدیری غیر بومی باشد، دلسوز شهر نیست، گفت: یکی از عوامل گرانی مسکن در همدان که تنه به تنه گرانی ملک در تهران می زند شاید همین طرح های تفصیلی و جامع باشند؛ چرا که باعث میشوند ما دور شهر را حلقه ای بکشیم؛ در چنین حالتی قیمت قسمت های مرغوب، سر به فلک می کشد و در حاشیه شهر، ساختمان ها شبانه ساخته می شوند و اصول و ایمنی هم در آن ها رعایت نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه