اخبار داغ

به مناسبت اولین سالگرد شهید سلیمانی؛

مسابقه "مرد میدان" در هرمزگان برگزار می‌شود

مسابقه "مرد میدان" در هرمزگان برگزار می‌شود
مهدی حاجی زاده، دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج استان هرمزگان گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی مسابقه #مرد میدان در قالب‌های مختلف در هرمزگان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ این روزها که استان هرمزگان در غم و ماتم اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به سر میبرد، هر فردی به نوعی می خواهد که در زنده نگه داشتن نام و یاد این شهید سهیم باشد و برای ترویج فرهنگ شهادت قاسم سلیمانی قدم بردارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

در این بین اما با وجود ویروس کرونا که برگزاری مراسمات در محافل عمومی را ممنوع کرده است فضای مجازی بیش ازپیش در بین مردم نمود پیدا کرده است به گونه ای که هر فردی خود را مسئول می داند تا با انتشار مطلبی در این فضا و شبکه های اجتماعی ارادت خود را به حاج قاسم سلیمانی نشان دهد.

,

نقش نهضت سواد رسانه ای نیز قطعا بی تاثیر نخواهد بود و این نهضت با آموزش هایی که برای مخاطبین و کاربران فضای مجازی دارد می تواند از انتشار مطالب کذب جلوگیری کند و بستر مناسبی جهت ترویج افکار و اهداف شهدا باشد تا هر فردی با توجه به استعدادی که دارد بتواند در شبکه های اجتماعی حضوری مثبت داشته باشد.

,

در همین رابطه مهدی حاجی زاده دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج استان هرمزگان در گفت و گو با هرمز اظهار کرد: به همت فضای مجازی بسیج استان هرمزگان، شهرداری منطقه ۱ بندرعباس، سازمان فرهنگی- ورزشی بندرعباس، هیات نوجوانان و جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام بندرعباس به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی مسابقه #مرد- میدان برگزار می شود.

دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج استان هرمزگان افزود: این مسابقه در قالب های شعر، یادداشت، پادکست، دلنوشته، پوستر، نقاشی دیجیتال، آیتم تصویری، انیمیشن، موشن گرافیک، اینفوگرافیک در هرمزگان برگزار می شود.

حاجی زاده ادامه داد: علاقمندان می توانند آثار خود را با محورهای یوم الله تشییع تاریخی پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی، انتقام سخت با موضوعیت قوی شدن از درون، عدم دلبستگی به رابطه با استکبار، اخراج آمریکا از منطقه تولید کنند، همچنین جاری و ساری بودن نام و یاد حاج قاسم در میان ملت ایران نیز از محورهای این مسابقه است.

وی اضافه کرد: پرداختن به ابعاد مختلف مکتب سلیمانی مانند اخلاص، شجاعت، ولایت پذیری، ذکاوت و مدیریت، تواضع و مردمی بودن نیز از دیگر محورهای مسابقه مرد میدان است که جنگ  روایت های رسانه ها در موضوع شهادت حاج قاسم، مکتب سلیمانی و سواد رسانه، سواد رسانه ای و جبهه مقاومت،  نقش رسانه ها و شبکه های اجتماعی  غربی در ناامید سازی و ترور افکار عمومی در جبهه مقاومت نیز جزء محورها است.

,
,
,
,
,
,
,

دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج استان هرمزگان افزود: آخرین مهلت ارسال آثار چهارشنبه ۱۰ دی ماه است و شرکت کنندگان می توانند با شماره های ۰۹۱۷۷۶۵۵۱۱۶ و ۰۹۳۶۹۰۴۵۱۶ در ارتباط باشند.

,

, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه