اخبار داغ

امام‌جمعه ازنا:

حماسه ۹ دی آتش فتنه دشمنان را خاموش کرد

حماسه ۹ دی آتش فتنه دشمنان را خاموش کرد
سپهوند با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی آتش فتنه دشمنان را خاموش کرد، گفت: این روز در حقیقت تبلور بصیرت، بیداری، اعتقادات، باورهای ملت و تجدید میثاق امت با ولایت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: حماسه ۹ دی با حضور آگاهانه مردم در صحنه دفاع از انقلاب، نقشه شوم دشمنان را خنثی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به اینکه مهمترین ‌اصل انقلاب اسلامی ولایت‌فقیه است و اطاعت از ولی‌فقیه عامل موفقیت در حوادث مختلف انقلاب اسلامی بوده است، افزود: یوم‌الله ۹ دی در حقیقت تبلور بصیرت، بیداری، اعتقادات، باورهای ملت و تجدید میثاق امت با ولایت است.

,

امام‌جمعه ازنا با اشاره به اینکه ملت ایران در همه عرصه‌ها آگاه و هوشیار است، عنوان کرد: نهم دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران در برابر دشمنان و فتنه‌گران است و مردم در این روز نشان دادند که هیچ‌گاه از حمایت انقلاب، نظام و ولایت‌فقیه دست بر نخواهند داشت.

,

وی تصریح کرد: مردم در ۹ دی ثابت کردند که از مسیر ولایت و رهبری دور نشده و به آن پشت نخواهند کرد و همیشه و در هر موقعیتی مدافع آن هستند.

,

سپهوند گفت: حماسه ۹ دی اگرچه آتش فتنه دشمن را خاموش کرد، اما تاریخ نشان داده که همواره توطئه و فتنه‌های مختلف دشمن ادامه دارد و وظیفه همه ما حفظ بصیرت و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه