اخبار داغ

فرماندار زنجان:

طرح شهید سلیمانی با قوت در زنجان اجرا می‌شود/ بهبود وضعیت آرامستان زنجان

طرح شهید سلیمانی با قوت در زنجان اجرا می‌شود/ بهبود وضعیت آرامستان زنجان
عسگری فرماندار زنجان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان زنجان گفت: طرح شهید سلیمانی با قوت در زنجان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه تغییر وضعیت جدیدی به لحاظ شیوع کرونا در زنجان نداریم اظهار کرد: خوشبختانه تعداد مبتلایان به کرونا نیز رو به کاهش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه در مقابله با کرونا همچنان نیاز به همکاری مردم داریم عنوان کرد: تغییر وضعیت از نارنجی به زرد با همکاری مردم ممکن است، چرا که بدتر شدن وضعیت شیوع کرونا سریعتر اتفاق می‌افتد در حالی که بهبود شرایط بسیار زمانبر است.

,

فرماندار زنجان با بیان اینکه هر چند شاهد بی‌توجهی گروهی نسبت به کرونا در زنجان بودیم اما در مجموع مردم همکاری خوبی در حوزه مقابله با ستاد کرونا داشتند افزود: انتظار داریم این همکاری به جد تداوم داشته باشد و شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا در زنجان باشیم.

,

وی با تاکید بر اجرا طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان زنجان عنوان کرد: این طرح با قوت در مناطق مختلف زنجان اجرا می‌شود و در کاهش میزان مبتلایان به کرونا تاثیر بسیاری دارد.

,

عسگری با اشاره به اینکه اکثر هتل‌های سطح شهر زنجان آماده همکاری با ستاد کرونا شهرستان هستند افزود: برخی از هتل‌ها نیز به عنوان نقاهتگاه در نظر گرفته شده است.

,

وی با بیان اینکه جلوی تجمعات در آرمستانهای زنجان گرفته می‌شود بیان کرد: وضعیت آرامستان زنجان با همکاری مردم بهبود یافته است.

,

فرماندار زنجان با تاکید براینکه متاسفانه تجمعات در آرامستان‌ شهرها و روستاهای بزرگ زنجان اتفاق می‌افتد افزود: با وجود اینکه تذکرات لازم داده شده اما گاها شاهد تجمعات در آرامستانهای استان هستیم.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر روند کاهش مبتلایان ادامه دارد و امیدواریم با همکاری و همراهی مردم بتوانیم در آینده نه چندان دور شاهد وضعیت بهتری در شیوع کرونا باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه