اخبار داغ

سردار نقدی:

۹ دی از ایام الهی است که دست قدرت خدا خود را نشان می‌دهد/ ملت ایران درخشید

۹ دی از ایام الهی است که دست قدرت خدا خود را نشان می‌دهد/ ملت ایران درخشید
معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: ۹ دی از ایام الهی است که دست قدرت خدا خود را نشان می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز (سه‌شنبه ۹ دی) در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی و آغاز دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» که در مسجد لولاگر تهران- مسجد مورد تعرض فتنه‌گران در سال ۸۸- برگزار شد، گفت: ۹ دی از ایام الهی است که دست قدرت خدا خود را نشان می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: اگر بخواهیم برای نهم دی، یک نامگذاری جامع داشته باشیم، باید بگوییم ۹ دی، روز مردم است. روز مردم قدرشناس و بصیری که چکیده سی سال حضور خود پای انقلاب را در ۹ دی ۸۸ به نمایش گذاشتند.

,

نقدی با بیان اینکه مسئولینی که روزی در رده‌های بالای نظام بوده‌اند پشت یک فتنه و زیاده‌خواهی قرار گرفتند، گفت: این‌ها می‌گفتند مدیریت و ریاست منحصر ماست و کسی دیگر در این زمینه حقی ندارد. این صحنه عجیبی است.

,

وی افزود: فتنه‌گران در سال ۸۸ از همه نمادهای انقلاب و ظواهر حداکثر بهره‌برداری را کردند. از شعار الله اکبر بالای پشت بام گرفته تا انتساب به امام و خود را نخست وزیر امام نامیدن.

,

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تصریح کرد: برخی در سال ۸۸ با استفاده از اسم امام، درصدد تضعیف امام حاضر بودند.

,

نقدی افزود: جای مرحوم سید احمد خمینی در فتنه ۸۸ خالی بود که به دفاع از ولایت بزخیزد. متاسفانه خیلی‌ها سکوت کردند و این امام و ملت بودند که درخشیدند.

,

سردار نقدی با اشاره به رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در حراست از کشور در مقابل دشمنان و پیشرفت کشور، گفت: برخی خواص به‌جای پشتیبانی از ایشان، نمک‌نشناسی کردند و فتنه به راه انداختند.

,

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به حضو خیره‌کننده مردم در ۹ دی ۸۸ گفت: وقتی در بین جمعیت بودم با مسئولین صداوسیما تماس گرفتم و گفتم بالگردهای شما کجا هستند تا این حضور تاریخی را به نمایش بگذارند؟ گفتند غافلگیر شده‌ایم، اما بالگردهای ما در حال اعزام هستند.

,

نقدی، برخی سوءاستفاده‌ها از مردم در انتخابات ها را تقبیح کرد و گفت: در انتخابات‌ها می‌گویند اگر رقیب ما رأی بیاورد دیوار کشی می‌کند.

,

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: جوانان ما راه خود را پیدا کرده‌اند و می‌بینیم که امروز در طرح شهید سلیمانی به منازل می‌روند و برای سلامت مردم، خود را به خطر می‌اندازند. همچنین پای کار سیل و زلزله هستند. ما نگران این نسل در مقابل انحرافات نیستیم.

,

نقدی درباره انتقام سخت گفت: انتقام سخت، انتقامی نیست‌ که با یک عملیات جزیی به پایان برسد. انتقام اصلی، اخراج آمریکا از منطقه با کمک ملت‌های منطقه و جوانان است.

,

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تصریح کرد:  مبارزه جوانان منطقه با آمریکا ادامه دارد و همه چیز به سمت عملیات بزرگ انتقام پیش می‌رود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

منبع: فارس

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه