اخبار داغ

امام جمعه موقت خرم آباد:

شهید سلیمانی در زمان حیات و بعد از شهادت، استکبار را شکست داد

شهید سلیمانی در زمان حیات و بعد از شهادت، استکبار را شکست داد
حجت الاسلام متقی نیا گفت: شهید سلیمانی هم در زمان حیات و هم بعد از شهادتش، استکبار را شکست داد و قهرمانی بزرگ در دنیا بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک حجت الاسلام قاسم متقی نیا امشب در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و پاسداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: حوادث تاریخ تکرار می شوند اما هر بار بازیگران دیگری نقش آفرینی می کنند به طوری که شهادت سردار سلیمانی مانند عاشورای دیگری بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: سردار دلها به فرمایشات و سخنان حضرت زهرا(س) به خوبی عمل کرد و حاج قاسم برای ایام فاطمیه اهمیت خاصی قائل بودند و دشمنان نقشه هایی داشتند تا در این ایام سردار را شهید کنند اما نقشه آنها عملی نشد و در سال گذشته در یک عملیات تروریسیتی شهید سلیمانی که محبوب دلها بود به شهادت رسید.

,

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در مکتب امام(ره) تربیت شدند تصریح کرد: سردار سلیمانی در همه ویژگی ها و اخلاقها بی نظیر و ممتاز بود به طوری که در دنیای اسلام و حکومت اسلامی نه تنها در ایران بلکه در همه کشورها یک قهرمان بود.

,

حجت الاسلام متقی نیا عنوان کرد: شهید سلیمانی هم در زمان حیات و هم بعد از شهادتش، استکبار را شکست داد؛ دشمن همان خوابی را که برای عراق و سوریه و یمن دیده بود برای این کشور هم دید اما سردار سلیمانی برای ایجاد امنیت تا پای جان ایستاد و اجازه ندادند دشمن به هدفش برسد.

,

وی با اشاره به حماسه ۹ دی افزود: در ۹ دی مردم با حضور خود فتنه را خاتمه دادند و اگر همین حضور مردم در زمان حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) بود بسیاری از حوادث آن زمان رخ نمی داد.

,

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: دشمنان قصد داشتند تا انقلاب اسلامی ایران را در فتنه ۸۸ از بیخ و بن نابود کنند و برای این هدف سالها برنامه ریزی کرده بودند اما علیرغم همه هزینه ها و توطئه چینی ها، این اقدام آنها خنثی و هدفشان نابود شد.

,

حجت الاسلام متقی نیا خاطرنشان کرد: حضور مردم سبب شده تا هیچ کسی جرات نگاه چپ کردن به این خاک را نداشته باشد و آمدن مردم به میدان در روز ۹ دی همه نقشه ها و فتنه ها را نقش بر آب کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه