اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات البرز:

دولت با انتصاب فعالان فتنه 88 فراتر از نفوذ به دنبال ریشه‌کنی نظام است/ عدم تعیین تکلیف سران فتنه، نوچه‌های آنها را جری‌تر کرد

دولت با انتصاب فعالان فتنه 88 فراتر از نفوذ به دنبال ریشه‌کنی نظام است/ عدم تعیین تکلیف سران فتنه، نوچه‌های آنها را جری‌تر کرد
حجت الاسلام روحی یزدی گفت: مع الاسف به کسی که سابقه بازداشت در دوران فتنه را دارد مسئولیت رسمی داده می شود، این روند نشان می دهد کار از نفوذ سران فتنه در دولت گذشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات البرز همزمان با هفته بصیرت در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: بصیرت عامل نگاه دارنده نظام انقلابی است و هر انقلابی اگر بخواهد تداوم داشته باشد باید مردم آن از بصیرت لازم برخوردار باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی افزود: گرامیداشت 9 دی به این دلیل است که تجربه گذشته و آن چیزی که در تاریخ صورت گرفته است به نسل کنونی و نسل آینده انتقال پیدا کند تا بتوانند از ارزش ها و معیارها، اساس و ارکان نظام دفاع کنند.
,

وی اظهار داشت: نفوذ مسئله ای غیرعلنی است و عده ای سعی در پنهان آن دارند اما مع الاسف به کسی که سابقه بازداشت در دوران فتنه را دارد مسئولیت رسمی داده می شود، این روند نشان می دهد کار از نفوذ سران فتنه در دولت گذشته است.
,
,
 
,
حجت الاسلام روحی یزدی تصریح کرد: رفتاهای این چنینی دولت و انتصابات مسئله دار می تواند اساس و بنیان انقلاب را از بیخ و بن از بین ببرد، لذا وظیفه ولایتمداران و انسان های با بصیرت این است که نگذارند افرادی که اعتقاد به انقلاب ندارند در صحنه مسئولیت بپذیرند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه مسئولیت پذیری افراد حامی فتنه موجب می شود ارزش ها و آرمان های انقلاب زیر سوال برود، خاطر نشان داشت: اگر تکلیف سران فتنه روشن می شد خیلی از افراد جرات سربلند کردن پیدا نمی کردند اما چون تکلیف آنها مشخص نشده است، متاسفانه پیروان و دنباله‌روهای آنها از شرایط سوءاستفاده می کنند.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه