اخبار داغ

رئیس هیات دو و میدانی لرستان:

مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور در لرستان برگزار می‌شود

مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور در لرستان برگزار می‌شود
سپهوند گفت: مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور در رده‌های پایه (نوجوانان و جوانان) در استان لرستان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش سپهوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: مسابقات دو صحرانوردی در رده های پایه نوجوانان و جوانان نهم و شانزدهم بهمن ماه در خرم آباد برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: با توجه به اینکه استان لرستان در دو صحرانوردی دارای سابقه درخشانی است و در این رشته قهرمانان زیادی دارد، فدراسیون با این تصمیم مبنی بر برگزاری این دوره از مسابقات در لرستان موافقت کرد.

,

رئیس هیات دوو میدانی لرستان تصریح کرد: در سال گذشته نیز لرستان میزبان مسابقات دو و میدانی بود و امسال این مسابقات یادواره ۶۳۰۰ شهید بوده که بهمن ماه برگزار خواهد شد.

,

سپهوند با اشاره به این که حدود ۲۰۰ ورزشکار در این مسابقات حضور دارند گفت: در هر رده ۱۰۰ نفر حضور دارند که در هر رده نوجوانان و جوانان برای دختران و پسران برگزار می شود.

,

وی بیان کرد: این مسابقات برای نوجوانان پسر شش و جوانان هشت کیلومتر، همچنین برای نوجوانان دختر چهار و جوانان شش کیلومتر در نظر گرفته شده است.

,

رئیس هیات دوو میدانی لرستان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان کرد: ورزشکارانی که قرار است در این مسابقات شرکت کنند قبل از ورود به استان غربالگری و بعد از ورود به استان هم تست و هم غربالگری انجام می شود؛ این مسابقات یک روزه بوده که در بهمن ماه برگزار می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه