اخبار داغ

امام جمعه رشتخوار:

آیت الله مصباح یزدی در سنگرهای مختلفی همواره یار و یاور انقلاب بود

آیت الله مصباح یزدی در سنگرهای مختلفی همواره یار و یاور انقلاب بود
حجت الاسلام جهانشیری، با تسلیت رحلت در گذشت آیت الله مصباح یزدی، گفت: آیت الله مصباح یزدی در طول عمر حیات علمی و سیاسی خود در سنگرهای مختلفی همواره یار و یاور انقلاب بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار در گفت و گو با صبح توس، با تسلیت رحلت ایت الله مصبح یزدی، گفت:  پیامبر اسلام فرمودند، زمانی که یک عالم فقیه فوت میکند، رخنه و حفره ای در اسلام  ایجاد می شود که هیچ چیزی جای آنرا را پرنمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه، اظهار داشت: در شرایطی که ما عزادار یکمین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی هستیم ، عزادار حضرت زهرا(س) هستیم، و عزادار اربعین دانشمند هسته ای شهید فخری زاده هستیم، متاسفانه خبر رحلت حضرت ایت الله مصباح یزدی، موجب تالم و تاثر بیشتر شد.

,

امام جمعه رشتخوار با اشاره به خدمات ارزنده ایت الله مصباح یزدی در عرصه های گوناگون انقلاب و اسلام، گفت: ایت الله مصباح یزدی در طول عمر حیات علمی و سیاسی خود در سنگرهای مختلفی همواره یار و یاور انقلاب بودند، یار امام و رهبری بودند، شخصیت بزرگواری که وقتی که مخالفین اسلام و انقلاب توهین کردند به ایشان، با کاریکاتوری که کشیدند، مقام معظم رهبری فرمودند، خدارشکر اگر ما شهید مطهری را از دست دادیم، الان بحمدالله ایت الله مصباح یزدی را داریم که جانشین ایشان می باشد و در واقع این عالم بزرگوار وزنه ای برای اسلام و مسلمین است.

,

وی در پایان اذعان داشت: بنده لازم می دانم، رحلت این عالم بزرگوار را به محضر امام زمان عج مقام معظم رهبری و شاگردان و خانواده این بزرگوار تسلیت عرض کنم و ارزوی توفیق الهی برای ایشان داشته باشم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه