اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه:

شهید سلیمانی ذوب در انقلاب بود/ او رمز عاقبت به خیری را اطاعت از رهبری می دانست

شهید سلیمانی ذوب در انقلاب بود/ او رمز عاقبت به خیری را اطاعت از رهبری می دانست
حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی گفت: شهید سلیمانی ذوب در انقلاب بود و مطیع محض امر امام جامعه بود و قسم جلاله میخورد رمز عاقبت به خیری اطاعت از رهبری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، مراسم متمرکز گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش عصر امروز شنبه 13 دی ماه 99 با حضور حجت الاسلام و المسلمین رضایی ؛ نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه ، دکتر حق شناس ؛ استاندار گلستان ، سردار ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا و سردار فاضل دادگر ؛ فرمانده نیروی انتظامی استان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی با رعایت پروتکل های بهداشتی در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

گفتنی است این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان های استان و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضایی ؛ نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

,

حاج قاسم در لحظه لحظه زندگی خود خادم مردم بود

, حاج قاسم در لحظه لحظه زندگی خود خادم مردم بود,

حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی در مراسم گرامیداشت سردار دلها اظهار کرد: زندگی شهید سلیمانی به سه بخش  دفاع مقدس، تامین امنیت جنوب شرق کشور و نیروی قدس سپاه تقسیم شده است و ایشان در لحظه به لحظه این سه برهه زمانی خود را خادم مردم میدانست.

,

وی افزود: شهید سلیمانی به همه ما آموخت هرکس در پیشگاه خداوند مخلص تر شود عزیزتر خواهد شد و هر کس بیشتر از خدا بترسد خداوند همه دشمنان خود را از او می ترساند.

,

حجت الاسلام رضایی در ادامه گفت: یقین دارم حاج قاسم در طول عمر خدمتی خود یک مورد هم از فرمان ولی امر مسلمین تمرد نکرد و با صلاحدید خویش آن را تغییر نداد.

,

, ,

 راه حاج قاسم محکم ادامه دارد

,  راه حاج قاسم محکم ادامه دارد,

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به این که خداوند شهادت او را همچون خودش با عظمت قرار داد تا خبیث ترین فرد روی زمین عامل شهادت این مرد الهی باشد، اذعان داشت: ما معتقدیم هیچ خللی در راه حاج قاسم ایجاد نشده بلکه با خون این شهید بزرگوار جبهه مقاومت بیش از پیش با استحکامی پولادین پیش خواهد رفت.

,

حجت الاسلام رضایی در پایان خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی ذوب در انقلاب بود و مطیع محض امر امام جامعه بود و قسم جلاله میخورد رمز عاقبت به خیری اطاعت از رهبری است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه