اخبار داغ

آیا سرمایه گذاری در ترکیه منطقی است؟

آیا سرمایه گذاری در ترکیه منطقی است؟
سرمایه گذاری در ترکیه انتخاب بسیاری از افراد هوشمند است که مایلند با انتخابی دقیق یک سرمایه گذاری پرسود و کم ریسک را تجربه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرمایه گذاری در ترکیه انتخاب بسیاری از افراد هوشمند است که مایلند با انتخابی دقیق یک سرمایه گذاری پرسود و کم ریسک را تجربه کنند. ترکیه کشور پیشرفته و مدرنی است که معمولاً افراد زیادی آن را برای زندگی یا کار انتخاب می‌کنند، اما دسته‌ای از افراد هم تنها با هدف سرمایه گذاری در ترکیه  تمایل به سفر به این کشور دارند. به طور کلی دو روش برای سرمایه گذاری در ترکیه وجود دارد که هر دو مستلزم مهاجرت به ترکیه می‌باشد. ترکیه که از نظر شرایط آب و هوایی بسیار به آب و هوا و شرایط منطقه‌ای ایران نزدیک است، مقصد بسیار خوبی برای مهاجرت ایرانیان به شمار می‌رود، به همین علت لازم است با بهترین راهکارهای سرمایه گذاری در این کشور آشنا شوید!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری در ترکیه

, بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری در ترکیه,

به طور کلی دو راهکار برای سرمایه گذاری در ترکیه وجود دارد، افراد برای شروع سرمایه گذاری می‌توانند یک شرکت راه اندازی کنند یا در ترکیه ملک خریداری کنند. از میان دو روش عنوان شده، خرید ملک در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه عمومیت بیشتری داشته و افراد بسیاری می‌توانند این گزینه را برای سرمایه گذاری در ترکیه انتخاب کنند. دلیل این امر آن است که برای سرمایه گذاری به روش ثبت شرکت نیاز به مدرک دانشگاهی تخصصی و مهارت لازم برای ایجاد شغل می‌باشد، اما برای خرید ملک در استانبول افراد با هر میزان دانش نیز می‌توانند اقدام کنند. خرید ملک در استانبول به قصد سرمایه گذاری مزیت‌های بسیاری برای سرمایه گذار خواهد داشت که در ادامه به تفصیل بیان خواهد شد.

, خرید ملک در استانبول,

اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک، مزیت بزرگ سرمایه گذاری

, اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک، مزیت بزرگ سرمایه گذاری,

سرمایه گذاری در ترکیه به روش خرید ملک مزایای بسیاری به افراد و خانواده ایشان خواهد رساند که بزرگ‌ترین آن اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک می‌باشد. زمانی که افراد یک ملک را در ترکیه خریداری کنند که بر اساس قوانین این کشور برای اخذ اقامت باشد، می‌توانند اقامت دائمی این کشور را به دست بیاورند. اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک بزرگ‌ترین دستاورد سرمایه گذاری در این کشور بوده که به خریدار ملک این امکان را می‌دهد تا افراد خانواده خود را هم به ترکیه ببرد. به عبارت دیگر با این راهکار مهاجرت به ترکیه برای سرمایه‌گذار و افراد خانواده ایشان میسر خواهد شد. خرید ملک در استانبول مزیت‌های دیگری نیز دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

, اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک,

, ,
  • اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک برای تمام خانواده اصلی
  • امکان مشغول به کار شدن در ترکیه
  • امکان ادامه تحصیل در ترکیه
  • بهره‌مندی از مزایای دولت ترکیه
  • بهره‌مند از امور شهروندی در ترکیه
,
  • اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک برای تمام خانواده اصلی
  • ,
  • امکان مشغول به کار شدن در ترکیه
  • ,
  • امکان ادامه تحصیل در ترکیه
  • ,
  • بهره‌مندی از مزایای دولت ترکیه
  • ,
  • بهره‌مند از امور شهروندی در ترکیه
  • ,

    بنابراین سرمایه گذاری در ترکیه و خرید ملک برای فرد سرمایه گذار سراسر سود و منفعت خواهد بود، اما برای شروع سرمایه گذاری و خرید ملک در استانبول چه شرایطی باید وجود داشته باشد تا افراد بتوانند خرید کنند؟

    ,

    شرایط لازم برای خرید ملک در استانبول چیست؟

    , شرایط لازم برای خرید ملک در استانبول چیست؟,

    خرید ملک در استانبول و سرمایه گذاری زمانی منجر به دریافت اقامت خواهد شد که ملک خریداری شده مطابق قوانین کشور ترکیه باشد. بر اساس قوانین دولت و کشور ترکیه یک خریدار و سرمایه گذار خارجی می‌بایست به قوانین زیر برای شروع سرمایه گذاری پایبند باشند که مهم‌ترین آن‌ها داشتن سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک می‌باشد. به طور کلی افراد مجاز به خرید ده درصد از اراضی کشور ترکیه می‌باشند، اما می‌بایست به میزان 250.000دلار آمریکا برای خرید ملک در ترکیه هزینه کنند تا بتوانند برای دریافت اقامت اقدام کنند.

    ,

    سرمایه گذار پس از خرید ملک به ارزش 250.000 دلار آمریکا می‌توانند طی 65 الی 80 روز اقامت خود را دریافت کنند، اما حتما باید ملک خریداری شده را به مدت سه سال حفظ کنند و امکان اجاره دادن آن را نیز نخواهند داشت. جالب است بدانید که با خرید یک ملک به قیمت 60.000 دلار آمریکا نیز می‌توانید اقامت ترکیه را دریافت کنید، اما این اقامت تنها به مدتی موقت اعتبار خواهد داشت. بنابراین برای یک سرمایه گذاری بلند مدت بهتر است یک ملکی را خریداری کنید که موجب دریافت اقامت دائم برای شما و خانوداده‌تان باشد. در چنین شرایطی مهاجرت به ترکیه از چندین جهت دارای منفعت و سود خواهد بود.

    ,

    سرمایه گذاری در ترکیه، مطمئن و پرسود

    , سرمایه گذاری در ترکیه، مطمئن و پرسود,

    به طور کلی فردی که ملکی را مطابق قوانین ترکیه خریداری می‌کند، می‌تواند پس از خرید ملک وارد عرصه کار نیز شود و علاوه بر خرید ملک یک شرکت کاری نیز راه‌اندازی کند. بنابراین سرمایه گذاری در ترکیه یک راهکار مطمئن و اصولی به شمار می‌رود که علاوه بر افزایش درآمد برای افراد شرایط زندگی در یک کشور پیشرفته با جاذبه‌های گردشگری بسیار را فراهم می‌کند. افزون بر این به علت نزدیکی کشور ترکیه به ایران، دیگر افراد خانواده افراد نیز به راحتی می‌توانند با سفر به ترکیه آشنایان و بستگان ایشان را ملاقات نمایند.  بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت سرمایه گذرای در ترکیه منطقی و پر سود می‌باشد، اما حتماً می‌بایست از یک مشاور متخصص کمک بگیرید تا در معامله مغبون نشوید، اما چگونه می‌توان یک مشاور خوب برای خرید ملک در استانبول پیداکرد؟

    ,

    درخت سفید، بهترین مشاور املاک برای خرید ملک در ترکیه

    , درخت سفید، بهترین مشاور املاک برای خرید ملک در ترکیه,

    خرید ملک در استانبول نیز مانند خرید یا اجاره املاک در داخل ایران مستلزم راهنمایی گرفتن از مشاورین املاک متخصص می‌باشد. به همین جهت گروه متخصص و حرفه‌ای درخت سفید شکل گرفت تا بتواند به افراد برای انجام یک سرمایه گذاری دقیق یا دریافت اقامت از طریق خرید ملک کمک کند. درخت سفید با کادر مجرب و متخصصی که دارد به شما کمک می‌کند تا از داخل ایران بتوانید ملک مورد نظر خود را در ترکیه انتخاب و خریداری نمائید.

    ,

    , ,

    بنابراین خرید ملک در استانبول با حمایت‌ها و کمک‌های مشاورین املاک درخت سفید می‌تواند به راحتی انجام شود تا شما یک سرمایه گذاری درست و اصولی را تجربه کنید. این مجموعه با کادر حرفه‌ای و متخصصی که دارد همواره در تلاش است که اعتماد مشتریان و رضایت ایشان را جلب نماید. پس برای تجربه‌ی یک سرمایه گذاری مطمئن در ترکیه با اطمینان خاطر مشاورین املاک درخت سفید را انتخاب کنید.

    , مشاورین املاک درخت سفید,

    انتهای پیام/

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه