اخبار داغ

رئیس هیات دو و میدانی لرستان:

مسابقات دو صحرانوردی لرستان برای راه‌یابی به مرحله کشوری برگزار می‌شود

مسابقات دو صحرانوردی لرستان برای راه‌یابی به مرحله کشوری برگزار می‌شود
سپهوند گفت: مسابقات انتخابی در رده‌های نوجوانان و جوانان در استان لرستان برگزار و نفرات برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش سپهوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: مسابقات دو صحرانوردی با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار از استان های کشور، بهمن ماه امسال در خرم آباد برگزار خواهد شد که برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در حال حاضر در همه شهرستان‌ها مسابقات انتخابی در رده های نوجوانان و جوانان در دو بخش پسر و دختر در حال برگزاری است که نفرات برتر هر شهرستان به تیم منتخب لرستان راه خواهند یافت.

,

رئیس هیات دو و میدانی لرستان تصریح کرد: مسیر مسابقه دو صحرانوردی می تواند چمن، شن، خاک و یا آسفالت باشد که با توجه به شرایط استان تصمیم بر این است که بهترین و مناسبت ترین مسیر برای این مسابقه در نظر گرفته شود.

,

سپهوند عنوان کرد: فدراسیون دو و میدانی اعلام کرده که برگزاری مسابقات دو صحرانوردی در رده های پایه که در استان لرستان برگزار خواهد شد با هدفمندی این استان به عنوان میزبان این دوره از مسابقات انتخاب شده است که با توجه به شرایط توپوگرافی استان امدیواریم مسابقات به بهترین نحو برگزار گردد.

,

وی بیان کرد: استان لرستان سابقه خوبی در دو استقامت و نیمه استقامت دارد و سال گذشته نیز مسابقات دو و میدانی کشوری در استان برگزار شد که امسال نیز دوره ای دیگر از مسابقات در استان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه