اخبار داغ

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان:

6 شهرستان استان زنجان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند

6 شهرستان استان زنجان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند
محمود زمانی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان گفت: در حال حاضر 6 شهرستان در استان زنجان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود زمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا;  اظهار داشت: در حال حاضر 6 شهرستان ایجرود، خدابنده، ماهنشان و سلطانیه، زنجان و خرم‌دره در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته و تنها شهر ابهر دارای وضعیت نارنجی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه قرار گرفتن در وضعیت زرد و نارنجی به معنای اتمام محدودیت‌‌ها نیست، افزود: محدودیت‌های کرونایی همچون هفته گذشته در استان زنجان اعمال می‌شود.
,
 
,
دبیر ستاد کرونای استان زنجان خطرنشان کرد: محدودیت تردد از 9 شب تا 4 صبح به قوت خود باقی مانده و تردد خودروهای غیربومی در شهرهای استان زنجان نیز ممنوع است.
,
 
,
مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان یادآورشد: در شهرهای دارای وضعیت زرد نیز بر اساس دستورالعمل ستاد کرونای استان زنجان، برگزاری هر نوع مراسم آیینی و مذهبی ممنوع است.
,
 
,
زمانی با بیان اینکه در حال حاضر حوزه آموزش، مدارس و  دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و خصوصی حوزه‌های علمیه تعطیل است، افزود: برگزاری مراسم‌های آیینی و مذهبی نیز در استان زنجان تعطیل است.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: اعمال محدودیت ها در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد یکسان بوده و محدودیت تردد درون شهرهای استان زنجان به قوت خود باقی بوده و در صورت تخلف، اعمال قانون می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه