اخبار داغ

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان خبر داد

توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در گیلان

توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در گیلان
حجت الاسلام علیزاده گفت: در زمان‌ اجرای طرح شهید سلیمانی در گیلان، ۶ هزار بسته معیشتی با هزینه ۲میلیارد تومان تهیه و توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان صبح امروز در مراسم اجرای طرح شهید سلیمانی در آستان میرشمس الدین اردوبازار لاهیجان، با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت:بزرگداشت مفاخر، مبنای قرآنی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان اعلام کرد: کسانی که موج دینی و قرآنی برای رفع نیاز های بشری ایجاد می کنند، در بین مردم محبوب هستند و تکربم آنان در واقع بزرگداشت شعائر الهی است.

,

وی خاطرنشان ساخت: پیامبر اکرم(صلی الله) به عنوان بزرگترین افتخار اسلام و جهان بشریت در قرآن به عنوان الگو معرفی شده و گرامیداشت ایشان یک دستور قرآنی است.

,

علیزاده تاکید کرد: از شخصیت های اثرگذار امروز سردار سلیمانی است که از خدمات او تنها جوامع اسلامی برخوردار نشدند، بلکه این سردار جبهه مقاومت برای جوامع بسیاری امنیت تامین کرد.

,

وی گفت: سردار سلیمانی تمام آبرو و عمرش را وقف خدمت به اسلام، اهل بیت و انقلاب، ولایت و آرامش جوامع بشری کرد.

,

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان سردار سلیمانی را ابرقدرت جوامع اسلامی دانست و گفت: خون او و شهادتش، بیشتر از وجود و حیات پر برکتش در دنیای استکبار ترس و واهمه ایجاد کرد.

,

وی به اجرای طرح شهید سلیمانی همزمان با سراسر کشور و در همه نهادها از جمله سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و گفت: این طرح از آول آذر امسال آغاز شد و تا سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ادامه داشت.

,

علیزاده اذعان داشت: در این طرح اعضای مراکز افق بقاع متبرکه ضمن کمک به طرح غربال گری کرونا، توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده به شناسایی نیازمندان نیز می پرداختند.

,

وی اعلام کرد: با اجرای این طرح در گیلان، ۶ هزار بسته معیشتی با هزینه ۲ میلیارد تومان تهیه و توزیع شده است.

,

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان افزود: در مراسم امروز ۳۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان ازم حل موقوفات تهیه و بین نیزامندان توزیع می شود.

,

وی گفت: این کمک های معیشتی از عواید موقوفات کربلایی حسن تاجر، موقوفه مصلی و حسن وجدانی روشن و همچنین موقوفه شیخ محمود تاجر تهیه شده است.

,

علیزاده از ثبت نخستین وقف برای تبلیغ و ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی در کشور در لاهیجان خبر داد و گفت: این ملک موقوفه یک میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

,

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان اظهار کرد: تبلیغ و ترویج مکتب حاج قاسم، برگزاری مراسم ایام شهادت سردار سلیمانی و حضرت زهرا(سلام الله ) و شهدای جبهه مقاومت از نیات این موقوفه است.

,
, ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه