اخبار داغ

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد؛

ثبت‌نام 115 باشگاه ورزشی زنجانی برای تسهیلات 80 میلیون تومانی

ثبت‌نام 115 باشگاه ورزشی زنجانی برای تسهیلات 80 میلیون تومانی
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تخصیص تسهیلات حمایتی کرونا تا سقف 80 میلیون تومان به باشگاه‌های ورزشی گفت: تاکنون 115 باشگاه برای دریافت این تسهیلات در سامانه وزارت متبوع ثبت‌نام کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای حمایت از باشگاهداران و مشاغل بخش خصوصی حوزه ورزش که در دوران کرونا زیان مالی دیده‌اند، شرایط ویژه‌ای را برای تخصیص وام در نظر گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه سقف این تسهیلات 80 میلیون تومان برای هر باشگاه ورزشی است، خاطرنشان کرد: با توجه به ثبت‌نام 115 باشگاه ورزشی اگر درخواست هرکدام را 80 میلیون تومان در نظر بگیریم در مجموع 9 میلیارد و 200 میلیون تومان می‌شود.

,

حمزه‌پور افزود: درخواست باشگاهداران در سامانه وزارت ورزش و جوانان ثبت و سپس به سامانه کارا اجاع داده شده تا مراحل بعدی را پیگیری کنند.

,

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه تسهیلات مذکور علاوه بر تسهیلاتی است که به تمام مشاغل آسیب‌دیده از کرونا پرداخت شد، گفت: تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا 6 و 12 میلیون تومان به ازای هر نفر بود اما این تسهیلات، ویژه اماکن ورزشی بخش خصوصی دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان بوده و سقف تسهیلات نیز 80 میلیون تومان است.

,

وی در خصوص فعالیت باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی با توجه به زرد شدن وضعیت اکثر شهرستان‌های استان اظهار داشت: تاکنون مجوزی برای فعالیت‌های ورزشی صادر نشده و ستاد کرونای استان هرچه اعلام کند، نتیجه را به باشگاه‌های ورزشی اعلام می‌کنیم.

,

حمزه‌پور با بیان اینکه علی‌رغم قرار گرفتن رشته بدنسازی در گروه شغلی 2 بازهم مجوز تمرین برای این رشته صادر نشده است، تاکید کرد: هرگونه فعالیت ورزشی منوط به تصمیمات ستاد کرونای استان دارد.

,

وی با اشاره به پیگیری و رایزنی‌های انجام‌شده با ستاد کرونای استان خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با حضور معاون سیاسی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد در نهایت قرار بر این شده که مجوز تمرین برای تیم‌های منتخب که به مسابقات لیگ‌های برتر، دسته اول، دوم و سوم و مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد، صادر شود.

,

حمزه‌پور ادامه داد: بر این اساس به تمام هیات‌های ورزشی نیز اعلام شده که رشته‌هایی که تیم‌های خود را به مسابقات کشوری اعزام خواهند کرد می‌توانند با اعلام لیست ورزشکاران به اداره کل ورزش و جوانان و دریافت مجوز مربوطه، تمرینات آماده‌سازی خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنند.

,

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در صورت اعلام لیست ورزشکاران از سوی هیات‌های ورزشی، هماهنگی لازم برای صدور مجوز جهت انجام تمرینات صورت می‌پذیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه