اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی البرز خبر داد؛

استقبال 60 هزار نفری از راهیان نور مجازیِ دانش‌آموزی در البرز

استقبال 60 هزار نفری از راهیان نور مجازیِ دانش‌آموزی در البرز
سیدجلیل موسوی گفت: جامعه هدف اصلی ما در برپایی راهیان نور مجازی دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه هستند اما این ویژه‌برنامه را برای دیگر دانش‌آموزان و خانواده‌ها ممنوع نکرده‌ایم و آنها هم می توانند فرزندانشان را همراهی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول سازمان بسیج دانش آموزی البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی راهیان نور حقیقی، در راستای ترویج ارزش های فاع مقدس به نسل جدید راهیان نور مجازی در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سیدجلیل موسوی با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب راهیان نور یک گنجینه است، افزود: استان البرز در برپایی راهیان نور مجازی پیش قدم بود و همگام با گیلان، فارس، اصفهان و شهرستان های تهران این ویژه برنامه را در شبکه شاد دانش آموزی اجرا کرد.
,
 
,
وی به برگزاری جلسات از دو ماه پیش برای تولید محتوا در راستای برنامه مذکور اشاره کرد و اظهار داشت:  اولین تجربه ما در برگزاری برنامه های مجازی با راهیان نور رقم خورد که مرحله نخست آن از نهم دی همزمان با هفته بصیرت شروع شد و تا 13 دی که سالروز شهادت سردار سلیمانی بود ادامه داشت.
,
 
,
موسوی با اشاره به اینکه تصمیم داریم تا سه فصل برنامه را ادامه داده و با دانش آموزان همراه باشیم، تصریح کرد: امیدواریم راهیان نور حقیقی هم با ریشه کن شدن ویروس کرونا برای دانش آموزانی که در راهیان نور مجازی با بسیج دانش آموزی ارتباط گرفته اند، برگزار شود.
,
 
,
وی به در نظر گرفتن هدایایی برای دانش آموزان در راستای حفظ انگیزه آنها اشاره کرد و گفت: جامعه هدف اصلی ما در برپایی راهیان نور دانش آموزان مقطع دوم متوسطه هستند اما این ویژه برنامه را برای دیگر دانش آموزان و خانواده ها ممنوع نکرده ایم و آنها هم می توانند فرزندان خود را همراهی کنند.
,
 
,
موسوی افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی، پیام های ارسالی خانواده ها و دانش آموزان، مخاطبانی از کرمان، اراک ، سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بخیتیاری برای ما محتوا فرستاده و از برپایی راهیان نور مجازی در البرز استقبال کرده اند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه محتواهای راهیان نور مجازی در کانال ها و شبکه های مختلف بارگزاری می شود، اظهار داشت:  آمار رسمی استقبال از این طرح بیش از 15 هزار نفر است اما با توجه به گستردگی فضای مجازی و استفاده برخی دانش آموزان یک خانواده از یک شبکه شاد آمار به بالای 60 هزار نفر هم می رسد.
,
 
,
موسوی با تاکید بر اینکه برای دانش آموزانی که محتواهای راهیان نور را نشر دهند هم جوایزی در نظر گرفته ایم، تصریح کرد: بخشی از محتواهای ارائه شده به دانش آموزان بومی و برخی ارائه شده توسط ستاد راهیان نور کشور است.
,
 
,
وی به همراهی مرکز آفرینش های سپاه البرز برای تولید محتوای راهیان نور اشاره کرد و گفت: مجموعه حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در قالب روایت عاشقی بسیج دانش آموزی را همراهی می کنند، البته در دوره های بعدی راهیان نور مجازی شهدای دانش آموز البرز هم معرفی خواهند شد.
,
 
,
موسوی با اشاره به اینکه مرحله بعد راهیان نور مجازی از هفته آینده در البرز برگزار می شود و مجموعه حفظ آثار، معاونت فرهنگی سپاه، سازمان فضای مجازی، مرکز آفرینش ها، بسیج هنرمندان و بسیج رسانه ما را در این کار تیمی همراهی می کنند به افتخارآفرینی دانش آموزان در لیگ علمی پایا اشاره کرد و افزود: امسال خوشبختانه دو نقره و یک برنز سهم استان البرز از این مسابقات شد.
,
 
,
وی اظهار داشت: لیگ علمی پایا بر خلاف سایر مسابقات علمی که فردی است، تقویت کارتیمی را مد نظر دارد، اظهار داشت: تیم های ریاضی و تجربی در این رقابت ها فعالیت بیشتری دارند و در صورت اختراع حمایت تولید را هم از آن خود می کنند.
,
 
,
موسوی با اشاره به اینکه مرحله جهان اسلام رقابت مذکور به دلیل کرونا برگزار نشد، تصریح کرد: هویت بخشی و شناخت استعداد دانش آموزان از جمله ویژگی های مهم این رقابت ها است به گونه ای که برخی از آنها درهمین لیگ علمی سرامیک هایی تولید کرده بودند که نور را در روز ذخیره و شب بازتاب می دهد.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی البرز در خاتمه با اشاره به رشد 100 درصدی شرکت کنندگان در لیگ علمی پایا، خاطر نشان داشت: در سیزدمین دوره لیگ علمی پایا با همکاری خانه ریاضی و موسسه علمی رزمندگان، 464 تیم از البرز شرکت کردند، 172 تیم نهایی شدند و 7 تیم به مرحله کشوری راه یافتند که در ادامه 3 تیم مقام کسب کردند و جز 5 تیم اول کشور بودیم.
 
,
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه