اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

آیا زیرساخت ها در استادیوم یادگار امام برای میزبانی جام ملتها فراهم است؟

آیا زیرساخت ها در استادیوم یادگار امام برای میزبانی جام ملتها فراهم است؟
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: در صورت تحقق میزبانی استادیوم یادگار امام(ره) تبریز برای جام ملتهای آسیا ۲۰۲۷ می توان در جذب تماشاگر و توریست ورزشی ایجاد انگیزه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، ایوب بهتاج در خصوص قرار گرفتن نام استادیوم یادگار امام برای میزبانی جام ملتهای آسیا ۲۰۲۷ و ضرورت فراهم شدن زیرساخت ها، اظهار داشت: فعلا زیرساخت های لازم فراهم نشده است ولی به زودی دست به کار می شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما در میزبانی بازی های جهانی نوجوانان والیبال در سالن های مهندس پورشریفی و شهید اقدمی هم از قبل زیرساختی نداشتیم ولی قبل از بازی سالن ها را تعمیر و تجهیز کردیم. الان نام استادیوم یادگار امام تبریز در لیست میزبانی است که اگر قبول شود و قرعه به نام ما دربیاید، از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازدید می آیند و زمین تمرین و زمین مسابقه مشخص می شود سپس شروع به تعمیر و آماده سازی آن ها می کنیم.

,

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به کاندیداتوری ۴ کشور دیگر برای میزبانی جام ملتهای آسیا ۲۰۲۷ افزود: ناظران کنفدراسیون به این کشورها و شهرهای کاندید شده سر می زنند و شرایط را بررسی می کنند؛ امید ما هم این است که جمهوری اسلامی ایران برای میزبانی انتخاب شود. پس از مشخص شدن کشور میزبان، ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا از سه سال قبل در رابطه با تمهیدات زیرساخت های زمین های تمرین و مسابقه در کشور انتخاب شده فعالیت می کنند.

,

وی همچنین در رابطه با تاثیر تحقق این امر بر ورزش و فوتبال تبریز گفت: چندین سال است که ایران میزبان بازی های آسیا در فوتبال نشده است. در صورت تحقق این میزبانی می توان در جذب تماشاگر و توریست ورزشی ایجاد انگیزه کرد و همچنین می توانیم زیرساخت های چند استان از جمله تبریز را به بهانه برگزاری این مسابقه استاندارد کنیم و حتی خود ورزشگاه هم از لحاظ نور، سکوی تماشاگران و فضای ورزشگاه و ... تجهیز خواهد شد که این اقدامات بسیار مهم بوده و در کشور ماندگار خواهند شد.

,

بهتاج در پایان  تصریح کرد: در مجموع، برگزاری جام ملت های آسیای ۲۰۲۷ در استادیوم یادگار امام تبریز و در کنار آن برگزاری کلاس های آموزشی و داوری و ... واقعا خیلی سودمند خواهد بود و امکاناتی هم که برای استان ما و هم برای کل کشور فراهم می شود، بسیار مفید واقع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه