اخبار داغ

امام جمعه طبس:

توان موشکی ایران؛ پوزه آمریکا را به خاک مالید/ تجربه تلخ برجام تکرار نشود

توان موشکی ایران؛ پوزه آمریکا را به خاک مالید/ تجربه تلخ برجام تکرار نشود
حجت‌الاسلام محمدی با بیان این‌که قدرت بالای نظامی ایران نشان داد که می‌توان در مقابل آمریکا ایستاد و او را در منطقه ضعیف کرد گفت: توان موشکی ایران بود که پوزه آمریکا را به خاک مالید و ابهت آن در هم شکست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت‌وگو با خاورستان، به حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد اشاره کرد و گفت: زمانی که هیچ کشوری یارای مقابله با آمریکا نبود این توان موشکی ایران بود که پوزه آمریکا را به خاک مالید و ابهت آمریکا در هم شکست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , خاورستان،,

اگر در ایده‌هایمان استوار باشیم آمریکا را به چالش می‌کشیم

, اگر در ایده‌هایمان استوار باشیم آمریکا را به چالش می‌کشیم, اگر در ایده‌هایمان استوار باشیم آمریکا را به چالش می‌کشیم,

وی با بیان این‌که دنیا فهمیدند آمریکا ضربه‌پذیر است، افزود: اگر یک ملت و نظامی منسجم و در ایده‌هایشان استوار باشند؛ آمریکا را می‌توانند به چالش بکشند و قدرت او را تحت‌الشعاع قدرت خود قرار دهند.

,

امام جمعه طبس تأکید کرد: قدرت بالای نظامی ایران نشان داد که می‌توان در مقابل آمریکا ایستاد و او را در منطقه ضعیف کرد.

,

تخریب عین‌الاسد، ذلّت آمریکا را نشان داد

, تخریب عین‌الاسد، ذلّت آمریکا را نشان داد, تخریب عین‌الاسد، ذلّت آمریکا را نشان داد,

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان‌کرد: غرور، تکبر و خودخواهی آمریکا اجازه نمی‌دهد که این ضربه را بپذیرد در حالی که تخریب عین‌الاسد سبب ذلّت‌شان شد.

,

وی ادامه داد: خبرنگاران آمریکا و کشورهای همسو با این کشور بیان کردند آمریکا به چالش کشیده شده است و این نشان داد ضربه سنگینی بر پیکیره آن‌ها وارد شده و این کشور ضعیف و ضربه‌پذیر شده است.

,

امام جمعه طبس افزود: جنازه‌های متعددی را از زیرآوارهای عین‌الاسد در آوردند؛ امکانات پیشرفته‌ای از بین رفت و کار بسیار بزرگی انجام شد.

,

حجت‌الاسلام محمدی بیان کرد: در دنیای امروز که ابرقدرت‌ها جز قدرت، چیزی نمی‌شناسند و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب "هر کشوری ضعیف باشد پایمال می شود"؛ باید قوی باشیم تا بتوانیم در مقابل آمریکا و استکبار ایستادگی کنیم.

,

وی یادآور شد: امروزه که استکبار و آمریکا انصاف و انسانیت ندارند و فقط منافع خود را در نظر می‌گیرند؛ باید قوی شد و در مقابل قانون جنگل آن‌ها برخورد کرد.

,

هر جا در مقابل آمریکا مماشات کردیم تحریم‌ها بیشتر شد

, هر جا در مقابل آمریکا مماشات کردیم تحریم‌ها بیشتر شد, هر جا در مقابل آمریکا مماشات کردیم تحریم‌ها بیشتر شد,

امام جمعه طبس بیان کرد: تجربه نشان داده است با توجه به قدرت اسلامی که ایران پیدا کرده است هرجا در مقابل آن‌ها ایستادگی کردیم، عقب‌نشینی کردند و هر جا مماشات کردیم و از نظر مذاکره، صلح و آشتی درآمدیم تحریم‌ها را بیشتر کردند.

,

حجت‌الاسلام محمدی افزود: این تجربه انقلاب اسلامی می‌گوید که در مقابل دشمن باید ایستادگی کرد و این استقامت منشا خیر و برکت است و این مهم دلایل قرآنی دارد.

,

قوی‌شدن در مقابل دشمن دلایل قرآنی دارد

, قوی‌شدن در مقابل دشمن دلایل قرآنی دارد, قوی‌شدن در مقابل دشمن دلایل قرآنی دارد,

وی با بیان این‌که طبق آیه "وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ" هرچه که می‌توانید باید خود را قوی کنید، گفت: زمانی که امام خامنه‌ای می فرمایند خود را قوی کنید این آیه قرآن تجلی پیدا می‌کند.

,

امام جمعه طبس افزود: این قوی‌بودن در مقابل دشمن، آیه قرآن است و بیانیات مقام معظم رهبری نیز صراحت قوی دارد که در مقابل دشمن باید قوی باشیم.

,

تجربه تلخ مذاکرات هسته‌ای تکرار نشود

, تجربه تلخ مذاکرات هسته‌ای تکرار نشود, تجربه تلخ مذاکرات هسته‌ای تکرار نشود,

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: امیدواریم دولت این تجربه تلخی که در جریانات مختلف از جمله مذاکرات کسب کردند و فناوری هسته‌ای را به مذاکره گذاشتند و نتیجه آن نیز برملاشد، مد‌نظرشان باشد و تکرار نشود.

,

وی اضافه کرد: هدف از برجام بعدی، نابودی قدرت موشکی ایران است که اگر خدای نکرده قدرت موشکی ما زیرسوال برود، اصل موجودیت نظام اسلامی را به خطر می‌اندازد؛ دولت سر این موضوع مماشات نکنند، به مذاکره نرود و استقامت لازم را داشته باشد.

,

وی با بیان این‌که هرجا ما به ولایت‌مداری رسیدیم و توجه کردیم آن‌جا برد کردیم افزود: امیدواریم جایگاه و پذیریش ولایت در دستور قوای نظام باشد تا بتوانیم به عزّت لازم برسیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه