اخبار داغ

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان:

نیروگاه شیروان مشکلی برای تولید برق خراسان شمالی ندارد/ تداوم کار با سوخت جایگزین

نیروگاه شیروان مشکلی برای تولید برق خراسان شمالی ندارد/ تداوم کار با سوخت جایگزین
سیدرضا مرجان زاده گفت: اعمال محدودیت های قطعی گاز همه ساله ایجاد می شود و در حال حاضر نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان با استفاده از سوخت جایگزین هیچ گونه مشکلی در زمینه تولید برق ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا مرجان زاده، مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان هیچ گونه مشکلی در جهت تولید برق مصرف استان خراسان شمالی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه میزان برق تولیدی این نیروگاه بیش از نیاز مصرف مردم استان خراسان شمالی است، گفت: محدودیت هایی که در رابطه با مصرف گاز در نیروگاه اعمال شده است، حرکت جدیدی نبوده و هر ساله این محدودیت ها اعمال می شود.

,

مرجان زاده اضافه کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی پیش از مواجه با مشکلات قطعی گاز، ذخایر سوخت مایع ( گازوئیل ) را دارد که در صورت مواجه با افت فشار و قطعی گاز در فصل های سرد سال از این سوخت به صورت جایگزین استفاده می کند.

,

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان خاطرنشان کرد: اولویت استفاده از گاز برای مصارف خانگی است و از این بابت باتوجه به ذخایر سوخت جایگزینی که که در نظر گرفته می شود، هیچ گونه مشکلی در تولید برق استان وجود ندارد.

,

گفتنی است؛ نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان در استان خراسان شمالی  در حال حاضر با ظرفیت یک هزار و 114 مگاوات در مدار تولید قرار دارد که سوخت مورد نیاز نیروگاه گاز طبیعی و گازوئیل است و برق تولیدی این نیروگاه از طریق پست ۴۰۰ کیلوولت به شبکه سراسری متصل می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه