اخبار داغ

پای درد دل مردم؛

پیچ مرگ در جاده روستای سرمستان رودسر + فیلم

پیچ مرگ در جاده روستای سرمستان رودسر + فیلم
پیچ خطرناک جاده کلدره در حاشیه روستای سرمستان رودسر منجر به ناراحتی و گلایه های مردم این روستا شده است. مردم می گویند سرعت بالای رانندگان در هنگام عبور از پیچ جاده ی حاشیه این روستا منجر به تصادفات زیاد و فوت تعداد زیادی از اهالی روستا شده که لزوم توجه بیش از پیش مسئولان مربوطه را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، پیچ خطرناک جاده کلدره در حاشیه روستای سرمستان رودسر منجر به ناراحتی و گلایه های مردم این روستا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

مردم می گویند سرعت بالای رانندگان در هنگام عبور از پیچ جاده ی حاشیه این روستا منجر به تصادفات زیاد و فوت تعداد زیادی از اهالی روستا شده که لزوم توجه بیش از پیش مسئولان مربوط را نشان می دهد.

,

یکی از اهالی این روستا در گفتگو با خبرنگار 8دی با بیان اینکه امام می فرمودند: «به داد روستاییان برسید که زبان گله و شکایت ندارند»، از پیچ خطرناک جاده در حاشیه این روستا خبر داد که باعث تصادفات منجر به فوت شده و این حوادث بارها تکرار شده است.

,

وی با بیان اینکه نصب سرعت گیر هم منجر به ایمنی جاده مذکور نشده است، گفت: اگر مسئولان مربوطه دوربین پلاک خوان در این مکان نصب کنند منجر به رعایت سرعت توسط راننده ها شده و جریمه راننده های خاطی نیز در رعایت سرعت لازمه بی تأثیر نیست.

,

یک خانم که از اهالی روستای سرمتسان است نیز در گفتگو با خبرنگار 8دی با بیان اینکه عمویم یک سال و نیم گذشته در همین جاده به دلیل تصادف فوت شد، گفت: این در حالی است که راننده قصد فرار داشت و اهالی مانع شدند.

,

مادری که فرزندش را در پیچ خطرناک جاده روستای سرمستان بر اثر تصادف و سرعت بالای راننده از دست داده است نیز در گفتگو با 8دی، گفت: من و بسیاری از اهالی در سال های متمادی فرزندان و نزدیکان مان را به خاطر سرعت بالای رانندگان در همین جاده از دست داده ایم.

,

وی افزود: مسئولان رسیدگی کنند تا ما جوانان ما را کمتر از دست بدهیم.

,

مریم بزرگی گزارشگر پایگاه خبری ـ تحلیلی 8دی با حضور در روستای سرمستان پای درد و دل اهالی این روستا نشسته است که در ادامه می بینید.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه