اخبار داغ

یادداشت؛

وقتی ملکه انگلیس بر ضد شیعه فیلم می سازد

وقتی ملکه انگلیس بر ضد شیعه فیلم می سازد
فیلم ضد تشیع «بانوی بهشت» که توسط انگلیس ساخته شده جدیدترین دسیسه رسانه ای لندن برای فتنه گری و ایجاد تفرقه میان مسلمانان و تثبیت جایگاه دولت های دیکتاتوری عربی است تا تلاش ها برای برقراری مردم سالاری را به سمت درگیری عبث میان مذاهب اسلامی سوق دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیلم ضد تشیع ((بانوی بهشت)) که توسط انگلیس ساخته شده جدیدترین دسیسه رسانه ای لندن برای فتنه گری و ایجاد تفرقه میان مسلمانان و تثبیت جایگاه دولت های دیکتاتوری عربی مانند حکومت های آل خلیفه در بحرین، آل سعود در عربستان و ...است تا تلاش ها برای برقراری مردم سالاری را به سمت درگیری عبث میان مذاهب اسلامی سوق دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فعالیت تلویزیون های شیعه نمای لندنی بهترین هدیه به دولت های وهابی در بحرین، یمن، عربستان و ... است که انواع آزار و کشتار شیعیان توجیه شود. اگر یک شیعه چنین فیلم های ضد شیعه و ضد اسلامی را تماشا کند اول از همه خواهد پرسید چرا در وضعیتی که شیعیان در کشورهای مختلف مانند یمن، نیجریه، عراق، لبنان و بحرین در زیر شدیدترین فشارهای نظامی یا اقتصادی قرار دارند و به وحدت با اهل سنت برای نابودی اسرائیل و رهایی از شر دولت های وهابی مانند آل خلیفه و آل سعود و... نیاز مبرم دارند، برخی عالم نمایان ضد شیعه از مجاورت کاخ ملکه فرتوت استعمار انگلیس  تلاش می کنند تا اهل سنت را دشمن شیعیان سازند؟

,

تهیه کننده این فیلم ضد تشیع از فرقه ای است موسوم به شیعه انگلیسی و وابسته به جریان یاسرالحبیب بوده و بازیگرانی که در آن ایفای نقش کرده اند هم اروپایی اند. جالب تر اینکه زبان اصلی فیلم هم انگلیسی است.

,

یاسر الحبیب کیست؟

, یاسر الحبیب کیست؟,

این تبعه انگلیس که هرگز شیعه نبوده ماموریت دارد تا با ایجاد جنگ داخلی میان مسلمانان به ویژه تعمیق گسست بین شیعه و سنی زمینه نابودی اسلام را فراهم کند. یاسر حبیب کویتی الاصل که سال هاست در منطقه ای اشرافی در انگلیس زندگی می کند، مزدور ملکه الیزابت است. وی را می توان روی دیگر توهمات داعش برای نابودی تشیع دانست.

,

به همان صورت که وهابیت علیه دیگر مذاهب فعالیت می کند، تشیع انگلیسی نیز با تلویزیون های ماهواره ای به ویژه ((فدک)) به همسر پیامبر اسلام (ص) (جناب عایشه ام المومنین) توهین می  کند تا روی دیگر نفرت افزایی علیه اسلام تکمیل شود تا تفرقه ای که انگلیس می خواهد، ایجاد شود و مسلمانان به جان هم بیفتند. این در حالی ست که در عقائد شیعه در صدر اسلام تاکنون همه همسران پیامبر(ص)  ام المومنین محسوب می شوند. 

,

همچنین می دانیم که اهل سنت همواره به همه اهل بیت پیامبر (ع) احترام گذاشته و جایگاه والایی برای حضرت امام علی (ع) و نیز خانواده شان به ویژه دختر گرامی حضرت خاتم الانبیاء قائل بوده و هستند. دقیقا همین احترام یکی از نکات مهم اشتراک میان مذاهب سنی و شیعه است که فرقه های انگلیسی هدف گرفته اند.

,

بنابراین مجموعه ای مانند یاسر الحبیب که از منطقه باکینگهام انگلیس علیه کشورهای مسلمان فعالیت می کند، با هدف نابودی شیعه تجهیز شده اند و در اصل بهترین کمک به آمریکا و اسرائیل محسوب می شوند.

,

البته این دسیسه تنها به یک کانال محدود نیست.، بلکه انبوه رسانه های فرقه شیرازی در انگلیس و بدتر از همه فیلم ضد اسلامی ((بانوی بهشت)) تلاش می کند شیعه و سنی را رویاروی هم قرار دهد و با این کار زمینه برای ایجاد دشمنی ایدئولوژیک اهل سنت با مردم عادی شیعه فراهم شود. در اصل شیعه انگلیس را نوعی داعش فرهنگی به سود غرب علیه اسلام می توان تعریف کرد.

,

جنگ شناختی انگلیس علیه تشیع به ویژه این فیلم، گواه فتنه گری و ایجاد گسست در روابط اجتماعی میان مردم به قصد تشدید واگرایی در جهان اسلام است. با ساخت چنین فیلم های ضد تشیع و ضد اسلامی در انگلیس و فعالیت تلویزیون های تفرقه افکن مانند فدک است که حکمت امام خمینی در مرتد دانستن سلمان رشدی انگلیسی و محکوم کردن کتاب بیشتر آشکار می شود. در گذشته انگلیس به صورت کلی علیه اسلام فعالیت می کرد؛ اما اکنون تخصصی تر و حرفه ای آسیب می زند.

,

واضح است که وقتی فیلمی علیه اشخاص مورد احترام اهل سنت ساخته می شود، آنها نیز تحریک می شوند به مقدسات مذهب شیعه توهین کنند و این روند ادامه می یابد. در اصل هدف انگلیس این است که جامعه اسلامی به سمت خود درگیری ابدی مانند جنگ های وستفالیایی مذهبی در اروپای قرن هفدهم حرکت کنند.

,

 

,

آنچه می توان انجام داد

, آنچه می توان انجام داد,

یک بار برای همیشه باید درس رسانه ای خوبی به انگلیس داد تا از جنگ شناختی برای توطئه و تفرقه افکنی علیه مذاهب اسلامی استفاده نکند. تا قبل از اکران گسترده این فیلم شیطانی در جهان لازم است تا رسانه های برون مرزی جمهوری اسلامی نهایت روشنگری را درباره آن انجام دهند که همه مردم حتی مسیحیان هم از فریب انگلیس با خبر شوند.

,

هر یک از رادیو و تلویزیون های برون مرزی ایران اکنون وظیفه مهمی بر عهده دارند تا به معرفی حقایق اهل بیت (ع) پرداخته و در کنار آن تلاش انگلیس برای تفرقه افکنی را محکوم کنند. برای مثال شبکه الکوثر در ابعاد فرهنگی و اعتقادی باید اثبات کند که فیلم های انگلیسی و شبکه هایی مانند فدک هرگز متعلق به شیعه نبوده و هر توهینی به اهل سنت می کنند به پای انگلیس باید نوشته شود و اعلام برائت شیعیان از توحش فرهنگی یاسر حبیب را با صدای بلند در جهان فریاد بزند.

,

تلویزیون های ایرانی می توانند بر این نکته تاکید کنند که مواضع تشیع از حوزه های نجف و قم صادر می شود نه تلویزیونی در نزدیک کاخ ملکه رو به زوال انگلیس.

,

شبکه های خبری مانند پرس تی وی و العالم نیز در اخبار و میان برنامه و البته میزگردهای گوناگون به زوایای تلاش انگلیس برای نابودی اسلام پرداخته و با یادآوری حمایت همه جانبه انگلیس از سلمان رشدی مرتد و انتشار کتاب آیات شیطانی وی در جهان به خرج ملکه انگلیس، این نکته را گوشزد کنند که هر چه شیعه انگلیسی می گوید مانند همان تلاش های گذشته لندن برای نابودی اصل اسلام است که اکنون تخصصی تر و حرفه ای تر دنبال می شود.

,

همچنین رسانه های برون مرزی ایران این فرصت را فراهم می کنند که بتوانیم توطئه مزدوران انگلیس را با همان سلاح رسانه به جهان اسلام معرفی کنیم و آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاریم. این یک نوع جنگ شناختی است که مولفه قدرت نرم را به کار گرفته و باید به همان روش شناختی هم با آن مقابله کرد.

,

یک نکته نیز به دولت ایران بازمی گردد که با تامین مالی برون مرزی برای تولید فیلم ها و سریال هایی که حقایق تاریخی را بازگو می کنند فرصت را از دشمنانی مانند انگلیس گرفته و نشان دهند این استعمار انگلیس است که از همسر پیامبر(ص) بد می گوید نه مومنان شیعه.

,

چهل سال از انقلاب می گذرد و با وجود آثار ارزشمندی مانند سریال یوسف پیامبر و فیلم مریم مقدس، ایوب نبی، ملک سلیمان و ... هنوز هیچ فیلم یا سریالی درباره بانوی مکرم اسلام دخت پیامبر رحمت و ام الائمه (س) ساخته نشده است.

,

انتهای پیام/

,

به قلم:محمد پارسا نجفی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه