اخبار داغ

تولیدکننده آلوئورا در شهرستان گرمه:

جوانان منتظر کارهای پشت میزنشینی نباشند

جوانان منتظر کارهای پشت میزنشینی نباشند
محمد کریمی یکی از تولید کننده های جوان شهرستان گرمه است که توانسته با همت و پشتکار، گیاه هزار درمان آلوئه ورا را در این شهرستان تولید کند و یکی از افراد موفق در این حوزه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، کریمی از سال ۱۳۸۷ شروع به کار کرده و به گفته خودش قبل از آن به مدت دو سال تحقیق و بررسی در باره این گیاه که آیا در مقابل خشکسالی و کم آبی مقاومت دارد، را انجام داده و با اطلاعات دقیق این حرفه را آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

این جوان تولید کننده معتقد است جوانان نباید منتظر کارهای پشت میزی باشند، باید به فکر تولید بوده و در راه علاقمندیشان قدم بگذارند که اگر این تصمیم با تلاش و کوشش همراه باشد، قطعا به موفقیت خواهند رسید.

وی ادامه داد: اگر مسئولان استانی و شهرستانی به تولید کننده توجه داشته باشند و شرایطی را فراهم کنند تا آن ها بتوانند ایده های خود را عملی کنند این دست یابی به موفقیت با سرعت بیشتری انجام می شود.

,
,
,

, ,

 

,

وی با بیان اینکه قبل از شروع به کار و تولید حتما باید درمورد کاری که فرد می خواهد شروع کند بررسی و تحقیق کند، گفت: کاری که بدون تحقیق و بررسی انجام شود پایانش شکست است.

این تولید کننده گرمه ای اظهارکرد: بنده با سرمایه شخصی و مقداری از کمک های جهاد کشاورزی توانستم این گلخانه را در روستای چهارچوبه راه اندازی کنم.

,
,
,

کریمی افزود: گیاه آلوئه ورا مقاوم در مقابل کم آبی بوده و خواص درمانی بسیار بالای دارد.

,

وی  خواستار همراهی مسئولین با تولیدکننده های داخلی شد و گفت: مشکلاتی از قبیل پروسه صدور مجوز و سختگیری هایی در خصوص اعطای تسهیلات همواره سد راه تولیدکنندگان و افرادی است که می خواهند کاری را شروع کنند.

پرورش دهنده گیاه آلوئه ورا در شهرستان گرمه گفت: بنده توانستم از این گیاه ، ژل و روغن تولید کنم که پس از ارجاع به سازمان غذا و دارو متاسفانه در پروسه صدور مجوز قرار گرفته ام.

,
,
,

, ,

وی ادامه داد: اگر جهاد کشاورزی و مسئولین کمک کنند و بنده تحت نظارت آن سازمان در کارگاهی بتوانم تولید داشته باشم، می توانم برای شهرستان و حتی استان کارایی موثری داشته باشم.

,

کریمی خاطرنشان کرد: گیاه آلوئه ورا در مباحث سلامتی و زیبایی کاربرد دارد  و در حقیقت این گیاه معجزه درمانی می کند و برای بسیاری از مشکلات از جمله بواسیر، دهان و دندان، پوست موثر است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه