اخبار داغ

کارشناس مسائل مذهبی:

کشف حجاب توسط رضاشاه بزرگترین ظلم به زنان ایران اسلامی بود

کشف حجاب توسط رضاشاه بزرگترین ظلم به زنان ایران اسلامی بود
احمدی با بیان اینکه قانون کشف حجاب توسط رضاشاه بزرگترین ظلم به زنان ایران اسلامی بود، گفت: کسانی که به دنبال کشف حجاب در جامعه هستند، به فکر آزادی زنان نیستند بلکه به وسیله سرگرم ساختن بانوان ایرانی به اهداف پوچ، به دنبال نابودسازی ایران اسلامی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سمیه احمدی، کارشناس مسائل مذهبی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه قانون کشف حجاب توسط رضا شاه بزرگترین ظلم به زنان ایران اسلامی بود، اظهار کرد: به گفته رهبر کبیر انقلاب به اسم این‌که زن را می‌خواهند آزاد کنند، ظلم کردند به زن، ظلم‌ها کردند به زن؛ امام خمینی (ره) اجرای کشف حجاب رضاخانی را ظلم به مقام زن دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس مسائل مذهبی هرمزگان با بیان اینکه رضا شاه به بهانه آزادی به دنبال خدشه وارد کردن به عفت زنان بود، گفت: همان گونه که امام خمینی(ره) فرمودند: قضیه کشف حجاب، قضیه‌ای نبود که این‌ها بخواهند برای خانم‌ها خدمت بکنند؛ زن را از آن مقام شرافت و عزت که داشت پایین کشیدند. زن را از آن مقام معنویت که داشت شیء کردند.

,

احمدی تصریح کرد: امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند: برداشتن حجاب، مقدمه‌ای برای برداشتن عفت بود؛ برای برداشتن حیا در جامعه‌ی اسلامی بود؛ برای سرگرم کردن مردم به عامل بسیار قوی و نیرومند جنسی بود؛ برای اینکه از همه‌ی کارهای دیگر بمانند.

,

وی با بیان اینکه دشمنان اسلامی به وسیله دست نشانده شان در کشور می خواستند جامعه اسلامی را نابود سازند، عنوان کرد: همان گونه که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: طبق نقشه‌ دشمنان اسلام و ایران، به کمک روشنفکران آن روز متصل به دربار پهلوی، تصمیم گرفتند که زن ایرانی را از دائره‌ی عفاف و حجاب خود بیرون کنند و این نیروی عظیم ایمانی را که به برکت عفاف، زن همواره در جوامع مسلمان وجود داشته است، نابود کنند.

,

کارشناس مسائل مذهبی هرمزگان خاطر نشان کرد: همان گونه که از سخنان رهبران انقلاب اسلامی استناد می شود کسانی که به دنیا کشف حجاب در جامعه هستند به فکر آزادی زنان نیستند بلکه به وسیله سرگزم ساختن بانوان ایرانی به اهداف پوچ، دنبال نابود سازی ایران اسلامی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه