اخبار داغ

مدیرکل زندان های اصفهان خبر داد:

آزادی 731 زندانی با کمک خیرین اصفهانی از ابتدای سال تاکنون

آزادی 731 زندانی با کمک خیرین اصفهانی از ابتدای سال تاکنون
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان گفت: 731 زندانی با کمک خیرین اصفهان از ابتدای سال تاکنون آزاد شدند و 541 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از طریق ستاد دیه استان و بقیه از طریق خیرین آزاد شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ محمود ضیایی فرد ظهر امروز در آیین آزادی 100 زندانی غیر عمد به نیابت از سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امروز شاهد یک حرکت بسیار خوب هستیم که 100 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد سطح استان به آغوش خانواده بر می گردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان گفت: خوشبختانه در استان اصفهان مردم مومن، انسان دوست و خیرین در همه عرصه های سنگ تمام گذاشتند و برای زندانی ها از هیچ کمکی دریغ نکردند.
,
 
,
وی افزود: 731 زندانی با کمک خیرین اصفهان از ابتدای سال تاکنون آزاد شدند و 541 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد از طریق ستاد دیه استان و مباقی از طریق خیرین آزاد شدند.
,
 
,
ضیایی فرد با توضیح اینکه 182 میلیارد تومان بدهی 541 نفر از این زندانیان بود، بیان کرد: 135 میلیارد تومان را شکات رضایت دادند که با گذشت از حق خود قدم بزرگی برای آزادی زندانیان برداشتند.
,
 
,
وی اضافه کرد: کمیسیون عفو، بستری مناسبی در سطح استان و کشور است و شاهد این بودیم که یک هزار و 96 نفر در سال جاری از عفو استفاده کردند.
,
 
,
مدیرکل زندان ها استان اصفهان افزود: به مددجویان سطح استان توصیه می کنیم به حفظ قرآن و شرکت در فعالیت های فرهنگی توجه و عنایت قرار کنند؛ که یکی از راه های رهایی از زندان و راه درست، مأنوس شدن با قرآن و اهل بیت (ع) است و وقت را مغتنم بشمارید و از این فرصت استفاده کنید.
,
 
,
وی با بیان اینکه در کمیسیون عفو، تأکید ویژه بر حفظ قرآن است، خاطر نشان کرد: به اهل بیت (ع) و قرآن پناه ببرید؛ هر کسی که به قرآن و اهل بیت تمسک پیدا کرد گمراه نمی شود و راه صحیح را پیدا می کند.
,
 
,
با آزادی این زندانیان 100 ها نفر از مشکلات رها شدند
, با آزادی این زندانیان 100 ها نفر از مشکلات رها شدند, با آزادی این زندانیان 100 ها نفر از مشکلات رها شدند,
 
,
در ادامه این مراسم محمدرضا حبیبی با بیان خدا قوت به سردار فدا و  حقوقدانان بسیجی به خاطر این همت خوبی که انجام دادند، گفت: در این آیین معنی و تفسیر آیه 60 سوره الأنفال که مدال افتخار پاسداران و بسیجیان هم است، به چشم می بینیم و آیه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» فرمان بسیجی خداوند است.
,
 
,
رئیس کل دادگستری استان استان اظهار کرد: هر کسی در هر اندازه و مقداری که می تواند برای اقتدار و سربلندی نظام ولایی و گسترش اسلام کمک کند؛ این آیین اینکه بزرگان انقلاب می گویند که بسیج یک فرهنگ و تفکر است را نمایش داد.
,
 
,
وی افزود: هر کجایی گره ای باشد افرادی که افتخار بودن در بسیج را دارند، آن گره را باز می کنند؛ امروز هم شاهد باز کردن گره ای به دست بسیجیان هستیم.
,
 
,
حبیبی با بیان اینکه امروز تنها 100 نفر آزاد نشدند بلکه 100 ها نفر از مشکلات رهایی شدند، به زندانی های آزاد شده توصیه کرد: اگر می خواهید از کسانی که کمک کردند تا شما آزاد شوید، شکرانه نعمت را به جای بیاوردید هر کدام از شما پیام آور پیشگیری از وقوع جرم باشید.
,
 
,
وی در پایان گفت: کاری کنیم در جامعه و تربیت فرزندان و به گونه ای وظیفه خود را انجام دهیم تا روز به روز شاهد کاهش زندانیان شویم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه