اخبار داغ

حمله به عین الاسد سرآغاز تحولات نوین منطقه‌ای/ حمله موشکی به پایگاه عین الاسد سیلی محکمی به آمریکا بود

حمله به عین الاسد سرآغاز تحولات نوین منطقه‌ای/ حمله موشکی به پایگاه عین الاسد سیلی محکمی به آمریکا بود
دقیقا ۳۶۵ روز قبل بود که آسمان و زمین روی سر سربازان و فرماندهان آمریکایی در پایگاه نظامی عین ‌الاسد عراق خراب شد؛ آمریکایی‌هایی که تاوان اشتباه رئیس جمهور خود را دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، دقیقا ۳۶۵ روز قبل بود که آسمان و زمین روی سر سربازان و فرماندهان آمریکایی در پایگاه نظامی عین ‌الاسد عراق خراب شد؛ آمریکایی‌هایی که تاوان اشتباه رئیس جمهور خود را دادند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

بامداد سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸ بود که ارتش تروریستی آمریکا در حمله‌ای ناجوانمردانه دو تن از فرماندهان محور مقاومت را ترور کرد. سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس دو رفیقی که با هم زندگی کردند و با هم جان دادند و به شهادت رسیدند. تاجر آمریکایی حکم ترور این دو را صادر کرد و به خیال خودش خواست بزند و فرار کند؛ غافل از اینکه دوران بزن در رو خیلی وقت است که تمام شده  و جمهوری اسلامی ایران به خوبی این موضوع را نشان داده است. 

,

, ,

حمله به عین‌الاسد اولین تقابل رو در روی ایران و آمریکا نبود. سرنگونی پهپاد بسیار پیشرفته آمریکا توسط پدافند جمهوری اسلامی ایران  که حریم هوایی را بر فراز آب‌های منطقه‌ای ایران نقض کرده بود و نیز حوادث دیگری از جمله در کنترل گرفتن پهپاد آمریکایی بر فراز ایران و نیز بازداشت ملوانان آمریکایی در تنگه هرمز پس از نقض حاکمیت ایران از سوی آن‌ها همگی مصداق این موضوع است که نظام جمهوری اسلامی ایران بر سر مردم کشورش و امنیت آنها با احدی شوخی ندارد.

,

عین الاسد از مهم‌ترین پایگاه‌های آمریکا در عراق است که طبق اعلام ارتش عراق در حمله موشکی ایران ۱۷ موشک به آن اصابت کرده و مقر عملیات مرکزی، سامانه‌های ارتباطی، سامانه پهپادی و زیرساخت‌های مهم اطلاعاتی و جنگ الکترونیک این پایگاه با خسارت‌های قابل ملاحظه‌ای رو به رو شد. در همان زمان گزارش‌هایی نیز حاکی از آن بود که پایگاه اربیل نیز که جدیدترین سامانه‌های جاسوسی آمریکا در منطقه را در خود جای داده و مرکز فعالیت‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا به شمار می رود نیز هدف دست کم پنج موشک قرار گرفته بودند[۳]. نقاط انتخاب شده از نقاط حساس آمریکایی‌ها در عراق است.

,

موشک باران پایگاه عین الاسد ساعاتی پیش از سخنرانی زنده مقام معظم رهبری و سکوت معنادار مقامات آمریکایی بعد از تهدید اولیه و گستاخانه مبنی بر حمله به۵۲ مراکز  فرهنگی ایران از سوی دولت ترامپ، باعث شد تا تحولات منطقه شکل نوینی به خود بگیرد.

,

, ,

آمریکا و جنایتکاران عالم در برابر قدرت ایران اسلامی توان پاسخگویی و مقابله ندارند

, آمریکا و جنایتکاران عالم در برابر قدرت ایران اسلامی توان پاسخگویی و مقابله ندارند, آمریکا و جنایتکاران عالم در برابر قدرت ایران اسلامی توان پاسخگویی و مقابله ندارند,

ماموستا امین راستی عالم برجسته اهل سنت سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: نیروهای مقتدر نظامی ایران بعد از جنایت بزرگ آمریکای خبیث در به شهادت رساندن شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان با حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشاندند.

,

وی ادامه داد: همچنین این پاسخ به دشمن اثبات کرد که آمریکا و جنایتکاران عالم در برابر قدرت ایران اسلامی توان پاسخگویی و مقابله ندارند و تمام تهدیدات آنها تو خالی است.

,

ماموستا راستی خاطر نشان کرد: دشمن آمریکایی آنچنان ذلیل است که حتی جرأت نداشت که تعداد کشته هایش در جریان حمله موشکی سپاهیان اسلام به پایگاه عین الاسد را اعلام کند.

,

وی گفت: حمله موشکی به پایگاه عین الاسد هیمنه پوشالی آمریکا را فرو ریخت و سیلی محکمی به دشمن زد.

,

و حالا هشتاد میلیون ایرانیِ دلتنگ سردار سلیمانی منتظرند تا زمان انتقام سخت‌تر فرا برسد تا شاید مرهمی باشد بر داغی که ترامپ یک سال قبل بر دلشان گذاشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه