اخبار داغ

در راستای برگشت اموال مردم به خودشان صورت گرفت؛

ترخیص 132 دستگاه موتورسیکلت رسوبی در اسدآباد

ترخیص 132 دستگاه موتورسیکلت رسوبی در اسدآباد
سرهنگ افشین یاری از ترخیص 132 دستگاه موتورسیکلت، از ابتدای اجرای طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا کنون در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اجرای طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها، اظهار کرد: در این راستا تعداد 132 دستگاه موتورسیکلت از پارکینگ شهرستان ترخیص شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی جلب رضایت عمومی و برگشت اموال مردم به آنها را از اهداف اجرای طرح تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی خواند و گفت: این طرح مدتی است همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به تمدید مهلت اجرای این طرح تا پایان بهمن ماه، تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های تردد کرونا، بسیاری از شهروندان نتوانستند از مزایای طرح تسهیل استفاده کنند که به همین دلیل این طرح تا پایان بهمن ماه تمدید شده است.

,

وی ادامه داد: این طرح فقط شامل موتورسیکلت هایی می شود که دارای جرایم کیفری نبوده و تنها بر اساس تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده اند.

,

یاری از صاحبان چنین وسایل نقلیه توقیفی خواست با همراه داشتن کارت وسیله نقلیه، کارت ملی یا شناسنامه خود و همچنین سند مالکیت آن به مراکز پلیس +10مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه